Forkert foder er kommet

Jeg har lige fået en sending kattemad fra Royal Canin opdrætterclub, men den ene sæk har jeg ikke bestil, men en anden som ikke er med.
Hvad gør jeg for at få den rigtige bestilling og få den anden sendt retur, nogen der ved det?

Ja du ringer til royal canin og snakker med dem.
Den ene gang havde jeg fået en 4 kgs istedet for en 10 kgs, der fik jeg bare en ny.
Den anden gang ville de have jeg kørte ned i butikken hvor jeg havde bestilt den og byttede den, men har du ikke bil må du jo sige at det kan ikke lade sig gøre og så må de slev komme og bytte den.

Jeg har også prøvet at få det forkerte og de var så søde og sendte bare noget andet efter jeg havde ringet. Har fået en rigtig god service. Hilsen Ninna

Tak skal I ha’, men hvad så¨med den sæk jeg ikke har bestilt, det er slet ikke noget de plejer at få.
Skal den ikke retur igen?

ikke hvis du vil have den - hvis du ikke har betalt for den så gør dem opmærksom på at du har fået den så tager de den retur :slight_smile:

Okay, men jeg har betalt den, og ved ski ikke om jeg vil ha’, men nu ser jeg, jeg vil ringe til dem i morgen.

Tak for svar :slight_smile:

Jeg har talt med Grant fra Royal Canin, og den blev bare byttet, de kom og hendtede den forkærte og gav mig den rigtige.