Forkert kat hentet

Hvis katten ikke er mærket, kan man desværre ikke melde hende for tyveri. I princippet kan hvem som helst tage en umærket kat og mærke den og katten vil være ejet af den der har mærket den. Derfor er det så vigtigt at sørge for at få mærket sine katte - men der er desværre mange der vælger ikke at gøre det, for: “det er for dyrt og den bliver sikkert alligevel bare kørt over i morgen” [smilie=hate-boid.gif]

Egsgård - Ja, og så er det hellere ikke mere dyrt :frowning: Utroligt folk ikke gider sådan noget

Nej, omkring 200 kr. oveni, hvis den alligevel er inde og blive neutraliseret og det er endda inklusiv registrering i Det Danske Katteregister… tsk tsk… folk har de mest tåbelige undskyldninger for at slippe uden om det -argh

Sidste nye er at katten smuttede ud af papkassen på vej til Skejby Dyrlæge på Skelagervej.
Dyrlægen hvor hun havde hentet katten oprindeligt ringede op og fik så denne forklaring af hende.

Så - PLEASE - er der nogle i området der vil sætte plakater op. Er der skole eller børnehave i nærheden er det også et godt sted.

Et hurtigt forslag til tekst, som man f.eks. kan skrive i WORD med store bogstaver, printe ud og sætte i plastic chartex:

[b]FORSVUNDET RØDSTRIBET HANKAT

Rødstribet hankat knap et år gammel, ikke kastreret og ikke øremærket. Forsvundet mellem Nydamsvej og Skejby Dyrlæge på Skelagervej fredag den 22.august…

Er sød, kærlig og tillidsfuld.

Henvendelse Brita Rodam
tlf. 2066 0119 eller 8696 8260

Dusør gives 500 kr. [/b]

Jeg skriver en stak ud i morgen på arbejde og sætter op på hjemturen fra job.

Jeg kører nemlig lige forbi.

Og så HATTEN af for jer!!! HOLD K*FT nogle ildsjæle!!

Du er en oversnut, Annette -kramer
Jeg er lidt underdrejet p.t.
Ingen printer (kan ikke få den nye jeg har købt til at virke) og hvad værre er…syg misling (lungebetændelse).
Så jeg skal INGEN steder.
Brita

Åhh for søren da også… kæl, nus og ønsker om god bedring til lillemissen.

Pas nu på dig selv Brita!!! Der er ingen der gør det for dig… du skal holde i MANGE år endnu, ellers kommer jeg efter dig.

Knuser

JAAH, gør det (kom efter mig)…med en kage…gerne overtrukken med marcipan og fyldt med jordbærcreme -fin
HVIS du kan komme til det må du også meget gerne besøge de dyrlægeklinikker der er i området.
Ved ikke…er der nogen herinde der kan et trick med at finde dem så man kunne lave en liste.
Så kunne man dobbeltgardèrer også ved at ringe til dem og fortælle om den smukke røde missedreng.
Jeg skal gerne gøre det NÅR tingenes tilstand er stabile igen.

Hvis du inviterer kan jeg sagtens komme med kage G

Skidegodt Annette, og som jeg forstår, kan du godt forhøje dusøren til 800 kr.

Annette og Eva (eller andre der bor i området), hvilke dyrlæger ligger i nærheden, så vil jeg ringe i morgen og spørge.

Jeg kunne ikke få fat i Tingskoven, men har skrevet til dem om de har fået en kat ind.
Falck har jeg talt med, hun kiggede fra fredag morgen og de har ikke samlet nogle katte op i tidsrummet indtil nu.

Annette, kan du sige nogenlunde hvilke veje du sætter op på, så andre kan sætte op på nogle andre. Som jeg ser så er der en masse veje mellem Nydamsvej og Skejby dyreklinik.

Halmstadgade
Stockholmgade
Skøjtehallen
Bodøvej
Ved akademiet
Ved teknisk skole

Det var det område jeg tænkte :smiley:

Feeeedt - jeg giver besked videre. Du er en gutterquinde -forelsket

Sikke et samarbejde, hvor er I bare seje -ROCK
Jeg håber inderligt, at Jeres flid kommer til at bære frugt -jegkrydser -jegkrydser

Enig -thumbs -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Annette…du skal være SÅ hjertelig velkommen NÅR mislingerne er alleskønnest.
Og kage siger jeg aldrig nej til ISÆR ikke fra din hånd, har jeg en mistanke om…for den vil med garanti være lige til at [smilie=hate-bravo.gif] over og dernæst -breakdance af
Brita

Hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe, men jeg er lidt langt væk…

Forhøj dusøren til 1000 kr. Jeg giver gerne 200, bare fortæl mig hvor jeg skal sende dem hen på PB

Jeg bor også “tæt” på Nydamsvej, men jeg har ikke så meget mod til at turde at tage derhen…

Jeg håber den kat bliver fundet!

Elisabeth, du skal jo ikke opsøge nogle. Det drejer sig om at sætte efterlysnings - plakater op på lygtepæle og det skal bare være i området, ikke nødvendigvis på den vej personerne bor.
Kender du nogle dyrlæger der bor i omegnen, som jeg kan ringe til, for at høre om de har fået den ind?

Tak Birthe - så hvis plakater ikke er printet ud endnu, så sæt dusøren til 1000 kr. Vi kan altid finde ud af at kræve penge ind, hvis missen dukker op. -jegkrydser

Det er OK. Bare lad mig vide om jeg skylder nogen noget. Betaler gerne til et godt formål.