Formålet med borde og tasker

Er åbenbart ikke helt hvad jeg gik og regnede med, jeg havde vidst misforstået noget:surrender1:
Heldigvis er Jeppe og Mille gode til at hjælpe mig med at få rettet op på forståelsen:rock:

Jeppe elsker at ligge så Claus ikke kan bruge hans stationærer computer i disse dage:tihi:

Mens Mille sørger for at jeg ikke bruger hele sommeren på at læse til reeksamen, men også får holdt pauser:hjerte:

I juli var jeg nede og besøge mine forældre, for jeg havde kufferten med, den duftede så spændende, da jeg kom hjem at jeg ikke kun stille den på plads, medmindre Jeppe skulle vælte reoler for at komme til den, så den har fået ny funktion:høhø:

Normalt har jeg mine ting i mine jakke lommer og havde regnet med det var jakke vejr på min tur, hvilket det ikke blev, så jeg måtte i genbrug og købe en taske, den dufter iflg. Jeppe også fantastisk:)

Til slut et billede af en af årsagerne til at kuffert og taske lugter af noget kattene ikke er vant til, min mor og stedfars hund Julle, som på trods af jeg kun har boet hos dem 3 ud af de 9 år de har haft hende, stadig er overbevist om at jeg er hendes menneske og kun er der for at besøge hende:inlove:

Og nej billedet er ikke så tydeligt, for hver gang jeg kommer ned i hendes højde, så kommer hun og skal nusses:hjerte:

Godt de kan lære dig en ting eller to :hjerte:

ENDELIG har du set lyset :smiley: Stakkels misser, der virkelig har arbejdet hårdt og længe for at få dig til den erkendelse :wink: :smiley: