Formel 1 - 2018

Hermed en tråd for Formel 1 i det herrens år 2018.

Første løb er i Melbourne i morgen tidlig. Magnussen starter nr. 5 så det kan kun blive godt :ok:

2 Synes om

så mangler vi lige @galath flytter tråden herover

Det kan jeg godt, men indlæggene kommer til at ligge nedenunder, så I skal ikke skrive mere i den, før jeg har gjort det.

EDIT: I har jo skrevet de fleste af jeres indlæg i den lukkede del. Indlæg bliver ikke flyttet fra den lukkede del til den åbne del. Der er kun 2 indlæg i tanketråden i den åbne del. Så jeg tror bare, I skal begynde herfra, og så lever vi med de andre indlæg der, hvor de nu ligger.

1 Synes om

Jeg vågnede kl 4 sommertid og har ikke sovet siden. Lidt fordi Ease har været en hyggefis men mest fordi jeg var bange for at sove over mig :innocent: Nu er der lavet te og jeg er SÅ klar. Håber, håber, håber VIRKELIG ikke vi er ude i en højt at flyve, dybt at falde weekend.

#km20 #kmag #minimag #mag-ic

nu ville jeg jo ellers spørge om i havde stillet havemøblerne ind, fundet skiene frem og stillet urene …men klaphatten er da fundet…eller nowe :grinning: …15 min til start

Sidder også klar med kaffen, er spændt på om Mag kan gøre det, håber nu mest på at en af de Rø’e tager starten :red_car::wink:

Jeg indrømmer blankt at være LH-fan foruden at jeg naturligvis hepper på Kevin. Er sindssygt spændt på hvad det kan bære hjem i år. En ting er qual, en anden ting er et langt løb hvor dækstrategi og andres kørsel jo altså også en ret stor faktor. Håber det kan holde hjem i top 7 uden de store problemer, men Renault, ricciardo og McLaren er bare lige bag ved :confused:
Det bliver ikke et cruise hjem til målstregen, han SKAL pinedød holde grosjean bag sig!

fin start

Spændende om han kan holde Verdtappen bag sig

Jeg tvivler … verstappen er sq skrap! Men det er Kevin selvfølgelig også ved at blive :smiley: det kommer vist til at handle om hestekræfterne i bilen.
For så længe verstappen er der bagved, så kommer der ikke en Renault op bagfra heller :slight_smile: Verstappen er lige så besværlig at overhale som Kevin er :stuck_out_tongue:

Det kommer nok nærmere til at handle om hvem der har bedste pit/dæk strategi :slight_smile:

VER oversatser, dæk koger …

VER fundet nok snart på noget, han er lidt en kamikaze kører

kamikaze ja …farvel og tak

Så røg Verstappen

De store F1 mænd er i hvert fald nødt til at få øjnene op for Kevin nu - helt talentløs kan de ikke kalde ham, sådan som han holder VER bag sig :smiley:

Og sikke en upser! Han kommer til at gøre livet surt for Renault - nu er der langt op for HUL til at genere Kevin :smiley:

Ja han blev nok presset lidt over at Kevin ikke bare sådan lige var at overhale :wink:

hmm…det var da sidste år hvor både HAM og ALO måtte blive bagved …
Mag ER svær at komme forbi, og det ser ud til at GRO har taget ved lære

  • og det ser ud til at øsen virker i år
1 Synes om
  • og RIC overbremser bag GRO, så et lille flatspot hist og pist vil gi’ lidt luft
1 Synes om

Ja haas bilen kan vidt godt lide denne bane :slight_smile:
Men der er stadig langt hjem på en P4, men RIC så tæt på. Han kommer jo nu nok på hurtigere dæk en kev og gro efter pit …