Formel 1 - 2018

GAS bekræftet ved RB

…og Norris er i Mcl i FP1

1 Synes om

Der sker ting og sager ved Force India …
Tidligere på ugen fjernede de Sahara fra deres navn på facebook …

Nu fjernes al grafik på deres vogne, skilte og osv. - både Sahara, Force og India er vist fortid nu hvor farmand Stroll har købt det.

og så er der lige tvisten om de overhovedet må køre i weekenden :open_mouth:

Forcia india har entry, men ingen biler. Stroll har bilerne men ingen entry :dohdoh:

Så det bliver da en interessant første Formel 1 efter sommerpausen :smiley: :stuck_out_tongue:

Og Force india står jo så også til at miste deres del af tv-indtægterne, medmindre alle de andre teams er med på at give dem videre til ny ejer.
Det skulle så vist være Mclaren, Williams og Renault, som er i mod det - de lugter vel penge til dem selv så :roll_eyes:

ja, men mon ikke vi får svar på en del i morgen…sikkert også et par af de løse rygter

1 Synes om

Mag tabte retssagen mod Riis…men mon ikke han har taget sine forholdsregler

Force India skifter navn og mister sine point i konstruktørmesterskabet og dermed også mulig indtjening. Der er nulstillet fra Belgien. Begge kørere beholder dog sine point.

1 Synes om

Ja heldigvis går det ikke ud over kørerne i denne omgang :slight_smile:

Men lad os nu se om et par uger, om farmand Stroll laver rokader.

Jeg så det godt i går, men ubekræftet, sååå…men når de nu kommer som ny entry, så får de vel heller ikke del i mediepuljen det første år …ærgeligt at det hele er på grund af at man ikke kunne nå at få de Indiske investorer med - vistnok 13 …nå, men daddy Stroll er sikkert ligeglad, JR har jo fået sit legetøj
Egentlig er jeg mere spændt på hvor meget af pilotrokaden der bliver sat på plads, Kubica var jo et kæmpetalent før ulykken, men jeg tvivler på at han i længden fysisk kan klare de nye biler

Jeg har altså også mine tvivl om Kubica - og mener helt ærligt at der er så mange nye talenter på, at han burde forblive testkører hvis overhovedet en del af F1.
Ved godt de fleste polakker har ham oppe på en meget høj piedestal, men jeg tror simpelthen ikke på at han har det nødvendige mere.
Så hellere få Mercedes drengen Werhlein tilbage igen :slight_smile:

Godt at se ERI har fået lidt fart i kassen…at både GRO og MAG halter gevaldigt efter er lidt kedeligt, men det er jo det samme mønster som før sommerpausen …HUL starter bagerst …men det kan desvære sagtens være en fordel på Spa …glæder mig til FP3…der starter min weekend

huh,nailbiting…gro fik den denne gang …er det så 9-3 eller deromkring

1 Synes om

Kan den kval var lige spændende nok - og ikke god nok fra mags side :confused:

jeg så gerne den “gamle” qual komme tilbage, det der med 2-4 omgange er noget fis, især når vejr eller uheld afgør hvor man kommer til at starte

1 Synes om

Helt enig! :confused:

så krydser jeg for at MAG og GRO ikke kommer i mixeren under starten…

Ok, jeg vil gerne slippe for hulkebabyen og Alonso - men ikke på den måde :confused: Hold da op en start :scream:

Typisk for Spa…T1 burde bygges helt om, men fint nok at MAG’s nærmeste rival røg …så mangler der bare en 3 stykker af dem foran

Haas formåede endnu en gang at beskytte deres lille tøs Grosjean, ved at forpurre Kevins pit stop totalt :frowning:
Trist at se Kevin sidde og køre er sekund hurtigere per omgang, men fordi de forkludrede alt ind i pitten, så nåede han ikke derop før til sidst.

Typisk Haas - de kunne have mistet Kevins point totalt, bare for at beskytte Grosjean mod Kevin. :confused:

Det skal jo ikke se for godt ud med Kevin, når kontrakten skal fornyes åbenbart …

Nå ja - han nærmer sig heldigvis Hulkenberg i den totale pointstilling. :slight_smile: Kevin viste heldigvis klassekørsel i dag :slight_smile:

Mon HAM har siddet på en kage ?,det skulle man tro , når han står og tørrer beep for åben skærm

Ja muuuuligvis :stuck_out_tongue:

Men godt kæmpet af Perez og Ocon i dag :slight_smile: