Forsinket hej

Hej alle jer skønne kattegale mennesker!

Jeg har været medlem i et par dage nu, men uden at få præsenteret mig ordentligt (hvor uhøfligt af mig! er da sikker på at min mor opdragede mig bedre end dét :tihi:)

Så nu vil jeg benytte mig af muligheden og sige pænt goddag.

Mit navn er Nadia-Maria og jeg er 18 år og bosat i Frederiksværk hvor jeg bor med min skønne forlovede og vores to dejlige bimser.

Der er Opus på 15 måneder, der er en creme englebasse og uden tvivl manden i mit liv -love

Og så er der lille Katinka på 14 uger, en vidunderlig, smuk og charmerende chokolade tøs der har indtaget hjemmet med storm :fin::hjerte:

Jeg bor her selvfølgelig også og jeg er studerende til dagligt, og kattegal så det lyser ud af mig

Jeg håber på mange gode oplevelser her på de kattegale og ønsker jer alle sammen en dejlig sommer!! :wehuu:

:velkommen:… og skønt valg af race :høhø:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen:Tak for en dejlig præsentation :slight_smile:

:velkommen:
Sikke nogle dejlige katte du har :slight_smile:
Velkommen til KG.

Hvor er i alle sammen søde :wehuu:

:tak::tak::tak:

:velkommen:

Stort :velkommen:

Du får da også et :velkommen: fra mig, selv om vi jo har pb’et et par gange.
Jeg kan næsten regne ud, at noget af det første du gjorde, da du meldte dig ind, var at sende et bidrag til MisseLis (hittehaleløs). :kram:

[quote=Mega;401346]Du får da også et :velkommen: fra mig, selv om vi jo har pb’et et par gange.
Jeg kan næsten regne ud, at noget af det første du gjorde, da du meldte dig ind, var at sende et bidrag til MisseLis (hittehaleløs). :kram:[/quote]

Ja det var det, men alle katte er dejlige og alle katte fortjener en chance. At der findes folk som dig er mere værd end alle penge der findes i verden :wehuu:
Du har min aller dybeste respekt -love

:velkommen: Og sikke smukke missere :wehuu:

Hjertelig velkommen.
Jeg håber, at du bliver glad for at være på Kattegale.

:hjerte: :stjerner::håndtryk::heya::pompom:

Vi bor kun 11 km fra hinanden.
Jeg bor i St. Havelse.

:velkommen::velkommen::velkommen:

skønne misser du har :wehuu::wehuu:

Forsinket goddag fra mig også og et stort :velkommen:

har været på ferie - men du skal da ikke snydes for en hilsen :slight_smile:

:regnbuehop: :regnbuehop: :regnbuehop:

dejlige misser du har!!! :wehuu:

:velkommen:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen

:slight_smile:

:tak::tak::tak::tak::tak::tak:
alle sammen!!

Hoov, du skal da også have et velkommen fra mig af. Sikke nogle smukke katte :wehuu:

Velkommen til. :velkommen:
Håber du bliver glad for at være herinde. :slight_smile:
Og sikke dog nogle smukke mislinger du bor sammen med! :wehuu:

:velkommen: