Forsinket velkomst herfra

Hej kattegale :høhø:

Ja, jeg beklager meget hvis jeg har fået lavet en tråd, men kunne ikke finde den herinde :wink: Og da jeg kigger i ny og næ, og nu har en annonce herinde må jeg hellere krybe frem fra mit skjul :slight_smile:

Jeg en ung kvinde på 21 år, der er bosat i udenfor Give sammen med min forlovede og vores lille søn der bliver 1 år d. 23 november :slight_smile:

Til hverdag går jeg stadig hjemme på barsel, men fra næste år står den nok på uddannelse… Dog har jeg stadig det dilemma at jeg ikke aner hvad jeg vil være…

Vores lille zoo består af:
2,2 blandingskatte / huskatte
1,0 Jordegern
13,5 tamrotter
0,1 Hund
0,1 Kanin (Ondskaben selv!)

Og selv har jeg en større mængde høns og kyllinger vi selv udruger og slagter og næste år skal jeg også have mig et andepar så vi kan få andesteg :smiley:

Vores nyeste medlem i flokken er Faith, en hunkat vi reddede fra at blive aflivet fordi hun var blevet drægtig. Hun har skænket os 5 vidunderlige killinger som jeg nyder at lege med hver dag selvom de vil æde mine glogs… Håber at kunne finde nogle gode hjem til de sidste stykker, og ellers må de komme ind at indgå i vores lille gruppe katte…

Drømmen for mig er at få en rigtig langhåret kat, men da vi kun holder dem som udekatte, er det nok en drøm jeg kan se langt efter, indtil da vil jeg nyde mine korthåret missere :smiley:

Vi skal snart igang med at lave en stor kattehule med alt hvad de behøver udenfor, så de kan holde varmen hele vinteren igennem, et projekt jeg glæder mig til at komme igang med :smiley:

Det var vidst lidt om mig… Sorry fordi det blev lidt langt hehe :ups:

Velkommen herinde … håber du bliver glad for at være her … vi vil da gerne se billeder af dine katte m.m :smiley:

velkommen til KG :slight_smile: glæder mig til at se billeder af hele menageriet gg :smiley:

Er faktisk igang men det driller da ufattelig meget med at skulle skrive indlæg hæhæ…
Er vidst 3 gang jeg skal igang med at skrive teksten fordi jeg laver koks og alt forsvinder, men billeder er på vej af kattene hæhæ

[QUOTE=LoanS;957757]Er faktisk igang men det driller da ufattelig meget med at skulle skrive indlæg hæhæ…
Er vidst 3 gang jeg skal igang med at skrive teksten fordi jeg laver koks og alt forsvinder, men billeder er på vej af kattene hæhæ[/QUOTE]

Det er ikke din skyld - det er forummet der er defekt :slight_smile: jeg arbejder på sagen… :slight_smile:

Velkommen til :smiley:

Velkommen til :slight_smile:

Sig til på PB hvis du får brug for hjælp :slight_smile:

Nå for pokker hehe :slight_smile: Det skam bare i orden det lykkedes jo at poste indlægget :smiley:

Og tak Birthe :slight_smile:

Velkommen til :heya:

Velkommen til Kattegale :slight_smile: Glæder mig til at se billeder :slight_smile:

Velkommen til! Men pas på! Man bliver nemt skruk herinde med alle de dejlige billeder af smukke katte :høhø:

Hejsa, LoanS - og stort velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Det har glædet mig så meget at læse tråden om hittekillingerne. Ingen tvivl om, at de killinger nu har alle chancer for at vokse op til gode katte, og du fortjener stor ros for din ansvarlige måde at formidle dem på. :thumbup:

:velkommentilkg:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen:

Velkommen herinde.
Jeg håber at du bliver glad for at være her :slight_smile:
:velkommen:

:velkommen:

:velkommentilkg:

Men er det bare mig der slet ikke forstår
hvor mange dyr du egentlig har? :?

[QUOTE=LoanS;957721]

Vores lille zoo består af:
2,2 blandingskatte / huskatte
1,0 Jordegern
13,5 tamrotter
0,1 Hund
0,1 Kanin (Ondskaben selv!)[/QUOTE]
0,1 kanin? Er det fordi den kun består af tænder?
Og det er derfor den er ond? :tihi:

Men er det bare mig der slet ikke forstår
hvor mange dyr du egentlig har? :?

0,1 kanin? Er det fordi den kun består af tænder?
Og det er derfor den er ond? :tihi:[/QUOTE]

Hæhæ nej en dårlig vane fra gnaververden…
1,0 = Han
0,1 = Hun

Så jeg har en sindsyg hunkanin som gør alt for at myrde mig når man går ind til hende… Ergo ondskaben selv…
Vi har vidst nok 25 dyr… Og så plus 2 høns og 21 kyllinger…

[QUOTE=LoanS;958241]Hæhæ nej en dårlig vane fra gnaververden…
1,0 = Han
0,1 = Hun

Så jeg har en sindsyg hunkanin som gør alt for at myrde mig når man går ind til hende… Ergo ondskaben selv…
Vi har vidst nok 25 dyr… Og så plus 2 høns og 21 kyllinger…[/QUOTE]

Hahah, det havde jeg aldrig gættet selv.
Men hvad så med 2,2 og 13,5? :?