Forskelpå disse transportkasser

Jeg skal have købt en ny transportkasse med hjul til mine katte, når de skal med på udstilling. jeg vil gerne have en der er stor nok til 2 katte og en lille bakke.

Jeg har kik på disse 2

De ligner umidelbart hinanden, hvad er fordelene og ulemperne ved dem hver især ??

Altså de fåes jo begge i flere størrelser.

Vi har selv den første du linker til (du må ikke spørge om størrelsen, og jeg gider ikke gå ind og måle nu), og den vi har har fint plads til en stor maine coon og en stor skovkat, men vi har aldrig brugt at have en bakke i kassen - det er vist kun nødvendigt, hvis man skal køre MEGET langt.
Vær opmærksom på, om der følger hjul med, eller om de skal tilkøbes.

Det eneste, der generer ved vores er, at der ikke er noget egentligt håndtag til at løfte den i. Men det kan selvfølgelig være pga. størrelsen. Jeg ved ikke, om det er normalt, når man kommer op i den størrelse transportkasse.

Jeg har også den første, der linkes til - kan heller ikke lige huske størrelsen, men den er stor!
Og man skal huske at købe hjul til - og jeg er også fuldstændig enig med dig i, at det er lidt
irriterende, at der ikke er håndtag i, når man eksempelvis skal have den ind og ud af bilen.

Ellers synes jeg, at den er superfin - nogle gange har jeg lagt en hule ind i den, så Hampus
kunne tage en rigtig slapper i bilen på vej hjem fra udstilling.

Det er også den første jeg hælder mest til, da de jo ser næsten enes ud og der er jo noget forskel på prisen.

Hvor store er de 2 rum oven på kassen ?? er de store nok til sundhedsbøgerne og evt kamme og børster ??