Forslag til collage - hvad synes i?

Jeg har nu gjort et kort og ganske amatøragtigt forsøg på at lave en hurtig collage til på søndag som skal op på Coop’s bur.

Hvad synes i?
Personligt synes jeg faktisk det er blevet ret godt…

Nå, hmm hvis det partout skal være SÅ besværligt så må i få en knap så tydelig udgave af collagen taget med mobil direkte af skærmen…

Linket virker ikke.

Jeg kan se at det ligger på dit ejet skrivebord, det har vi ikke adgang til jo :slight_smile:

Ihhh altså!! Må lige finde ud af hvordan jeg får det lagt op så…

Prøv lige at maile den til mig.

Facebook og så trække det her ind?

Hvordan kan det være det ikke virker med Photobucket som du fortalte mig?? :?

Så vidt jeg kan se er det en PDF fil ikke et billede :slight_smile:

Okay. Jeg sender den til thomani-mailen… Det er den jeg lige kan huske hehe…

Mon dette virker? :?

Jaaah det så flot :thumbup:

Ih de skæve blik der :smelter:

[QUOTE=ThildeL;942391]Jaaah det så flot :thumbup:

Ih de skæve blik der :smelter:[/QUOTE]

Man ved vel at man er noget :klapper:

Jeg synes det er en fin sammensætning.

Tak for det!

Er også selv ret godt tilfreds taget i betragtning af at mine evner inden for sådan noget er lig med ikke-eksisterende hehe…

Lækre billeder, men jeg er ikke så vild med fonten.

Har selv prøvet en igen, men nu driller den mig lidt, og så skulle min søøøøøde nabo lige blande sig så nu har han fået opgaven sendt i hans retning også… Haha…
Det får man ud af at blande sig :klapper:

Det ser godt ud. Jeg ville gi’ bogstaverne en hvid kontur så de ikke “drukner” oven på billederne, men ellers synes jeg det er fint :slight_smile:

Jeg synes det ser meget godt ud, men jeg er enig med dem som ikke er vild med fonten, den er jeg heller ikke så vild med…og så er det jo et totalt lækkert motiv…hi hi.

Enig. Tysker-gotisk er IMHO lidt for hårdt til silkebløde skovkatte. :slight_smile:

Dét ville jeg også enormt gerne, men dertil rækker mine ultra-begrænsede evner bare ikke :frowning:

Jeg ville jo egentlig gerne have haft noget skrift ala den du brugte til at skrive under på din collage den anden dag, men den ejer Word ikke…