Forslag til collage - hvad synes i?

Prøv at kigge på http://www.dafont.com/ de har mange fede (og gratis)

Og så synes jeg personligt at det er rart lige at have race, farve og fødselsdato på også :slight_smile: Så kan folk (nogle gange :tihi:) få øje på det, når man ikke er ved buret og kan besvare spørgsmål :slight_smile:

Og så ville jeg nok tage nogle flere udendørs billeder i stedet. 1 og 2 sagde jeg jo :engel2: OG bruge en baggrundsfarve der passer til burgardinet :smiley:

[QUOTE=Eife;942742]Prøv at kigge på http://www.dafont.com/ de har mange fede (og gratis)

Og så synes jeg personligt at det er rart lige at have race, farve og fødselsdato på også :slight_smile: Så kan folk (nogle gange :tihi:) få øje på det, når man ikke er ved buret og kan besvare spørgsmål :slight_smile:

Og så ville jeg nok tage nogle flere udendørs billeder i stedet. 1 og 2 sagde jeg jo :engel2: OG bruge en baggrundsfarve der passer til burgardinet :D[/QUOTE]

Og som skrevet så mange gange efterhånden så rækker mine evner bare ikke til det…

Udendørs-billeder kommer der ikke flere af af ham medmindre han er med hjemme hos mine forældre. Hjemme hos mig er han 100% indekat, dels fordi jeg ikke skal risikere noget med ham (jeg har MEGET dårlige nerver pådet punkt) og dels fordi man faktisk kun må have 1 kat i husstanden, hvor jeg har 2…

[QUOTE=Eife;942742]Prøv at kigge på http://www.dafont.com/ de har mange fede (og gratis)

Og så synes jeg personligt at det er rart lige at have race, farve og fødselsdato på også :slight_smile: Så kan folk (nogle gange :tihi:) få øje på det, når man ikke er ved buret og kan besvare spørgsmål :slight_smile:

Og så ville jeg nok tage nogle flere udendørs billeder i stedet. 1 og 2 sagde jeg jo :engel2: OG bruge en baggrundsfarve der passer til burgardinet :D[/QUOTE]

Uhh, men TUSIND tak for link til den hjemmeside!! Det er genialt!!! Vil straks gå igang med at finde nogle skrifter, og så prøve på noget collage igen senere :smiley:

[QUOTE=Helene C;942743]Og som skrevet så mange gange efterhånden så rækker mine evner bare ikke til det…

Udendørs-billeder kommer der ikke flere af af ham medmindre han er med hjemme hos mine forældre. Hjemme hos mig er han 100% indekat, dels fordi jeg ikke skal risikere noget med ham (jeg har MEGET dårlige nerver pådet punkt) og dels fordi man faktisk kun må have 1 kat i husstanden, hvor jeg har 2…[/QUOTE]

Altså det med fonten, der kan man fint downloade den og så sætte den på billedet i paint/word etc. Jeg har selv meget små evner og minus programmer til det, men det er da lykkedes for mig et par gange :tihi:

Mht udendørsbilledet, så er det dem du viste tidligere fra Annie, som jeg tænkte du kunne bruge? Det hvor han sidder med siden til udenfor, fremfor det i sofaen? :slight_smile:

Så lidt :smiley:

Edit: Hov, så det som at baggrundsfarven var blå, kan da godt se nu at den er hvid! :ups:

[QUOTE=Eife;942749]Altså det med fonten, der kan man fint downloade den og så sætte den på billedet i paint/word etc. Jeg har selv meget små evner og minus programmer til det, men det er da lykkedes for mig et par gange :tihi:

Mht udendørsbilledet, så er det dem du viste tidligere fra Annie, som jeg tænkte du kunne bruge? Det hvor han sidder med siden til udenfor, fremfor det i sofaen? :)[/QUOTE]

Jo, men og kan godt se hvad du mener… Men han er 14 uger på det billed du henviser til, og han er altså rundet 5 måneder i søndags… altså en forskel på 6 uger, og det er altså en stor forskel i alder når det er killinger vi snakker om… derfor jeg havde taget nye billeder af ham…

Så fik jeg lige lavet nyt forsøg… Er meget overrasket over mig selv faktisk hehe…

WOW!!

Jeg bukker og takker… :høhø:

Det er blevet super flot! :thumbup: Flot skrifttype.
En lille ting, kan du flytte det nederste billede i midten bagud, så det ligger bag ved det øverste venstre? Det er lidt synd at det har en skarp kant hvor de andre er slørede.

[QUOTE=HeroldDesign;942904]Det er blevet super flot! :thumbup: Flot skrifttype.
En lille ting, kan du flytte det nederste billede i midten bagud, så det ligger bag ved det øverste venstre? Det er lidt synd at det har en skarp kant hvor de andre er slørede.[/QUOTE]

Ja kan jeg godt… Hvis jeg laver det hele om…

Enten kommer der en skarp kant på det ene billed eller på det andet…

som sagt mange gange er mine evner yderst begrænsede, bare det her overgår min egen vildeste fantasi…

[QUOTE=Helene C;942898]Så fik jeg lige lavet nyt forsøg… Er meget overrasket over mig selv faktisk hehe…

[/QUOTE]

Hvor ER det flot!

tusind tak :neje:

[QUOTE=Helene C;942905]Ja kan jeg godt… Hvis jeg laver det hele om…

Enten kommer der en skarp kant på det ene billed eller på det andet…

som sagt mange gange er mine evner yderst begrænsede, bare det her overgår min egen vildeste fantasi…[/QUOTE]

Okay, det er jo også bare en lille ting, helheden er meget flot, den kan du godt være stolt af :smiley:

TAK skal du have Elisabeth!

Tror nok det bliver det der kommer på hans bur…

Smadder flot, Helene! :ok:

Tak Annie!

Det ser bare super godt ud! :slight_smile: Smukke Cooper <3 Rigtig god idé med en præsentationsside til “burets indhold” :slight_smile:

det er dog ikke min originale ide, jeg har lånt den fra andre udstillere, men gode ideer som denne må gerne lånes :wink: Den er ikke så stor denne gang, men på et tidspunkt skal der laves et i størrelse A4…

Wow, det er da ellers bare SÅ nice en collage du har fået frem der :smiley:

Hehe, hvor mange fonter var du igennem inden du fik valgt den rigtige? :tihi: