Forsmag på mine nye burgardinger (og den sædvanlige spam)

Som lovet her er en lille forsmag på det helt fantastiske paillet-stof jeg har købt til mine nye burgardiner

Og så lige et par billeder af det meste af flokken fordi de lå og så så søde ud,…

Nu mangler vi bare Phumba… meeeen… hun mænger sig ikke sådan med pøblen jo…

(så er det godt man har Photoshop) :wink:

Hvis jeg nogensinde kommer og besøger dig, så tager jeg Ozzy med hjem :slight_smile: ingen diskussion… den dreng er bare UHMMMM :slight_smile:

Ja han er dejlig. Og så er han så RAR! Han er simpelthen en rigtig FLINK kat :slight_smile: :hjerte: Han vil dårlig nok slås med Ib, og det er ikke fordi han ikke KAN… han bøjer bare af…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;726494][…] (så er det godt man har Photoshop) :wink:

[/QUOTE]

Dejlige missere alle sammen - også med Photoshop.
Og fint banner. :smiley:

Superflot gardinstof og sikke en dejlig bunke mis. Noget tyder da vist på ham Ib’sen er godtaget i huset.

Åhh skønne missere :slight_smile: Og super fint stof!

Fancy stof! Glæder mig til at se det på buret!

Super fint stof. Men - ser Ib ikke nærmest ud, som om han er bange for det :uha: :høhø:

Rigtig flot stof :slight_smile:
Og misserne :wehuu:

jeg er vild med stoffet :smiley: jeg kan ikke lade være med at tænke NYTÅR, når det nye år bliver skudt ind. Det indikerer virkelig fest og farver. Og for dig og kattene skal der nok blive en fest ud af det, med sådan et flot burgardin:)

Muuuuuuuums, misserne er da bare for dejlige - med og uden Photo Shop:inlove:

Åååh Ib… suk… :wehuu:

Jeg må også anskaffe mig photoshop så jeg kan få mine katte på samme billede! :tihi:

Ser ud til, at de falder i kattenes smag:tihi:

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;726765]Ser ud til, at de falder i kattenes smag:tihi:

Cats og Conni[/QUOTE]

Åh jo L Stevie gav sig til at bide i det :dokdok:

Ib ser lidt (ekstra) fjollet ud fordi jeg står med en fjerkost/drillepind i den ene hånd og et kamera i den anden. For bare sådan at sidde… gider man jo ikke…

Jeg er altså heeeelt vild med Ib og hans farve.
Ved godt det måske lyder lidt tosset men han minder mig om min onkels gravhund. Den er sådan lidt teenageranglet men galopperede lige ind i mit hjerte første gang jeg mødte den.

Fedt stof. :smiley:
Og sikke dejlige ekstra billeder. Og ja, photoshop er guds gave. :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;726494]Som lovet her er en lille forsmag på det helt fantastiske paillet-stof jeg har købt til mine nye burgardiner

Og så lige et par billeder af det meste af flokken fordi de lå og så så søde ud,…

Nu mangler vi bare Phumba… meeeen… hun mænger sig ikke sådan med pøblen jo…

(så er det godt man har Photoshop) :wink:
[/QUOTE]

Det første billede: Flot stof: Minder mig om DISCO-FEEEEEEEEEVER!!!:høhø:

De andre billeder: Hov, hov. jeg synes jeg husker at have set Phumba med “Pøblen” ovenpå et akvarie…hun kan da mingle nogle gange…:tihi:

[QUOTE=Apollo;727167]Det første billede: Flot stof: Minder mig om DISCO-FEEEEEEEEEVER!!!:høhø:

De andre billeder: Hov, hov. jeg synes jeg husker at have set Phumba med “Pøblen” ovenpå et akvarie…hun kan da mingle nogle gange…:tihi:[/QUOTE]

Korrekt. Hun kan mingle. Men IKKE med Adelie. I dag sad de begge to på bordet ved siden af hinanden UDEN at hverken Phumba eller Adelie hvæsede… Det er nyt L
Så måske ER Phumba ved at tage sig sammen til at tillade ALLE undersåtterne audiens, også hende med den alternative pels :wink:

Forresten - vi stod og kiggede på det samme stof i pink sidst… Og Kirsten endte med at købe det i rød til hendes djævle-kjole i Kolding :tihi:
Men jeg glæder mig til at se resultatet! :slight_smile: Og ih, nu fik du mig til at tænke på at jeg nok også snart skal have nye burgardiner! :smiley: Det glæder jeg mig til…

Nårh! Ib ligner en lille dreng der kigger benovet op på et juletræ :uha: :wink:
Flot stof!

Endnu flottere katte :hjerte: