Forsøger at oplade min bærbare

Nøj hvor er jeg pt. ret så handicappet. Mit strømstik er “knækket” og jeg kan ikke rigtig oplade min pc´er så er godt nok hægtet af med alt, især træls mht. kattegale.

Æv-æv og atter æv.

Man kan vel købe et nyt et eller andet sted.

Hvor henne er det knækket?
Jeg knækkede selve “dutten” af - min kæreste tog den af og satte den fast på computen. Så kan den ikke tage af, men det virkede da!:rock:

ja sådan et ladekabel ka du sagtens købe

prøv evt her

men da du jo allerede sidder og skal ha et nyt idag vil jeg sige at du skal gå hen hvor du har købt din puter og købe et der ellers er der elgiganten og lign butikker som osse godt ku ha sådan noget på lager.

tit ka man osse købe nogle universal-ladere hvor man bare skifter selve stikket ud, dette er så kun en nødløsning , da det i min verden ikke er den korrekte måde at gøre det på

universal ladere kan være rigtig gode - men der er nogle bærbare der ikke kan tåle dem…

du kan købe originale ladere hos http://shop.notebookonline.dk - det er der vores firma har købt alle vores - vi ødelægger mindst en om måneden…

de er ret hurtige i ekspeditionen og har stortset alt på lager af originale til en ok pris

[quote=Battlestar;360636]universal ladere kan være rigtig gode - men der er nogle bærbare der ikke kan tåle dem…

du kan købe originale ladere hos http://shop.notebookonline.dk - det er der vores firma har købt alle vores - vi ødelægger mindst en om måneden…

de er ret hurtige i ekspeditionen og har stortset alt på lager af originale til en ok pris[/quote]

den der tror jeg Mai blir lykkelig for, for de har jo adresse i ålborg:):p:thumbup:

Tak vil prøve at se efter i morgen er træt af ikke at kan komme on-line.

Jeg ved ikke hvor “knækket” er men skal sidde og presse den ind og vende og dreje det for at det virker i bare fem sekunder.

Savner at følge med herinde. :smiley:

Jubiieeeeeeeeeeeeeeeee:yah::yah::yah::yah::yah::yah::yatta::yatta::yatta::yatta::yatta::yatta::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::rundtosset::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::dans::dans::dans::dans::puuuuust::puuuuust::puuuuust::puuuuust::puuuuust:

Endelig fik jeg en orderbekræftigelse på at min oplader er klar til afhentning i Aalborg. :gave:

Åh det er som juleaften endelig kan jeg igen deltage herinde. Håber at jeg kan hente den i morgen. Man er sørme helt handicappet og udenfor uden sin bærbare.

Håber da ikke at I har glemt mig herinde. Nøj, hvor har jeg savnet Kattegale og de gode debatter herinde.

“Ses” snart igen.

Tænket faktisk på dig idag. Godt at du snart er godt ladet op igen :thumbup:

joooo, tro det eller lad være, men du har faktisk været savnet, ku ikke forstå hvor du var blevet af, har osse kigget efter dig på facebook, for de små sjove drillerier mellem din ældste datter og dig får mig tit til at grine.
dejligt du er tilbage:thumbup::thumbup::thumbup:

Næsten tilbage, for kan se at svigersønnens bærbare også er ved at være uden strøm og fik selvfølgelig ikke hans strømkabel med da jeg nuppede hans bærbare, men håber at jeg kan hente mit strømkabel i morgen skal blot lige tjekke hvornår de lukker lageret i morgen.