Jeg har en pige som plejer og være en super føder. Sidste gang tog hun en killing med i kassen og fødslen igang.
Denne gang da hun gik ind til acadias babyer tænkte jeg så sker det nok nu her. Som sidste gang. Men nej det startede hun med den 23 om aften og der er ikke sket noget. Hun dier acadias killinger og passer dem som sine egne.
Nogen der har prøvet det før? Og hun see ikke ud som om det er helt endnu men tæt på
Nu ved hun jo nok, hvad der skal foregå.
De reagerer alle forskelligt - jeg synes ikke det lyder unormalt i hvert fald 
De kommer når de kommer
Det er ret normalt at en højdrægtig hunkat adopterer en voksen eller en/flere killinger tæt på fødslen - nogle siger, at det sætter gang i veerne, hvis der bliver diet …
Ja men tænker nogen som ved h or længe de kan gøre det inden. Det er nu hendes 3 kuld. Men det går fint med at de hjælpes om killingerne og er nu ved og lave en endnu større kasse, da de ikke kan være i den med flere killinger. Det giver da lidt for acadias små babyer, de hygger da så rigeligt 
Hmm nå jeg må vente og se. Var også mere hvor længe de kunne finde på det med at die før fødsel. Nu må vi se hvad dag det bliver.