Forstår du din kat?

Vil du gerne blive bedre til at forstå din kat, så kom til en spændende aften i kattens tegn. Veterinærsygeplejerske Karina Dillon fra Københavns Dyrehospital kommer og holder et inspirerende foredrag om kattens adfærd og problemadfærd. Det hele foregår på Galten Bibliotek, Torvet 7, 8464 Galten Tirsdag d. 27.10.15 kl. 19.15. Billetter kan købes i bibliotekets åbningstid eller man kan ringe og få dem lagt til side og så betale på dagen. Galten dyreklinik og Ry dyreklinik har også salg af billetter og de kan købes i klinikkernes åbningstid. Foredraget tager ca. 2 en halv time med indlagt pause hvor man får kaffe/the og dejlig katte-kage:høhø:. En billet koster 50 kr og det er med alt incl. :thumbup:

Blot til orientering…jeg har KUN 7 billetter tilbage til arrangementet

Og du skulle have smæk for at lægge det på en tirsdag, som altid og uden undtagelse er en arbejdsnat :venter:
VH
Susanne - der officielt føler sig snydt for noget spændende :wink:

Karina var oprindeligt vet sygeplejerske hos den dyreklinik, vi brugte i Birkerød. Siden kunne hun også noget om adfærd. Nu er hun så på Kbhs Dyrehospital på Poppelstykket. Dyreklinikken var selvstændig - nu er den en del af Evidensia koncernen.
Jeg glæder mig meget til at høre, hvilket indtryk deltagerne til foredraget får af Karina :slight_smile:

Grunden til arrangementet er lagt en tirsdag er, jeg har biblioteksvagten til 19.
Det bliver en mega lang dag for jeg kører hjemmefra lidt i otte om morgenen
pga et møde på Skanderborg bibliotek og dernæst vagt fra 13-19. Så det bliver
arbejdsdag på 15 timer eller lidt mere ( når man medregnet jeg får halvanden time
efter kl 19. Men jeg tager også en fridag om onsdagen. Jeg har hørt foredraget
engang for 6-7 år siden i Silkeborg og det var fint, og mon ikke det er blevet forbedret
endda for der sket jo nyt hele tiden

Da jeg tog hjem i fredags var der KUN fire billetter tilbage…blot til orientering
.
Klinkken har bestilt lækker missekagemand til kaffe/theen i pausen

SÅ…er der KUN to billetter tilbage:klappekat:

SÅ er der ingen billetter tilbage, men jeg hentede lige 6 billetter på klinikken for lidt siden, da jeg alligevel var der for at afleverer mislinger til neu. etc.