Første avlskat

Jeg har nu den ære at dele min nye stolthed S*Gunbertus Flora :heart_eyes_cat:

Flora skal være min første avlskat som nyopstartede opdrætter. Det har virkelig krævet tålmodighed at vente på den helt rigtige men pludselig så var hun der :heart_eyes_cat:

Flora er Ragdoll :heart_eyes_cat:

24 Synes om

Tillykke og må hun give dig en god start på det nye eventyr :heart::pray:t3:

Tusind tak <3

1 Synes om

Hun er meeeeget smuk :hjerte:
Tillykke med hende :grin:

Nej, hvor er hun fin, Luna :smiley: Stort tillykke med hende :hjerte: Du ønskede dig en tortie, ikke?

Tusind tak! <3

Tusind tak!
Jo jeg er så forelsket i tortie så da opdrætter tilbød mig Flora her var jeg helt forelsket. Så tilbage og vende hende med min mentor så jeg var sikker på det var det rette valg. Og pludselig faldt alt bare på plads. <3

4 Synes om

Jeg glæder mig meget til at følge hendes udvikling :slight_smile: Håber du vil dele billeder mm. af hende herinde, og måske ser vi hende på udstilling engang? :wink:

Tillykke med hende. Hun ser meget dejlig ud.

Jeg glæder mig til at møde hende og dig på udstillingerne i fremtiden.

Jeg ved ikke en dyt teknisk om ragdolls, men hun ser virkelig yndig ud :slight_smile:

Tillykke med hende :smiley:

Tusind tak for alle jeres svar.
Jeg skal prøve på at dele herinde, men jeg er stadigvæk ikke særlig gode venner med selve sitet selvom jeg virkelig godt kan lide de mennesker der er herinde :grin:

Vi kommer helt sikkert på udstilling i fremtiden hvis ellers Flora er okay med det.
Kan slet ikke vente til der er udstilling igen. Jeg HUNGRE!! :sweat_smile::grin:

4 Synes om