Første film med I-Kuldet

Ja, nu komer jeg og praler igen -hæhæ

Se mine små dejlige trolde… er de ikke bare bedårende -love -love -love
http://www.youtube.com/watch?v=AP9DX3jFW5c

Lige nu er de da til at holde styr på, men om ikke ret lang tid, så er de rundt i hele huset -hyp -hyp -hyp -hop

-smutter

[oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] åhr [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif]

Nåååårrrrrrrrrrrrrr hvor nusser -love

så så så Troldemor -uha jeg bliver jo helt forskækket når du tager sådan på vej -ked
Det får du jo også snart små troldeunger vense, så slap nu helt af -møzkram
Inden du får set dig om, så er vi på vej til parring med Dixie… og vupti… snart så har hun veer -hæhæ

Sådan har jeg det også -græd

Nåårh -forelsket
Og multitaske kan du - hapse en killing tilbage i billedet, filme og kalde på hund -høhø

Nåååå, hvor er de skønne -love -love -love

Hvad siger hunden til dem, kunne høre en der gøede -uh

Pral du bare MB for de er godt nok yndige!!
SUUUUUUUUUK

Ihhh hvor jeg glæder mig til det bliver min tur!!

de er skønne… mai osse ha… !!!

jA tROLDEMOR… SNART ER VI PÅ VEJ IGEN… Vi er på vej igen… tralalala lala la… lalala tralalala -hæhæ

Poly-Cats: Ja vel kan man da så… man er vel kvinde [smilie=hate-tunz.gif]

Denise: Jamen hundene er jo så vant til sådan nogle størrelser… og har allerede stået med hovedet nede i kassen flere gange -høhø
Du kan se hvordan killingerne bliver behandlet af husets Boxer -hæhæ
http://www.youtube.com/watch?v=jHbxju5RSAs

Dk Kefir Annette : Kan sandelig godt forstå du glæder dig, der er også noget at se frem til kan jeg godt love dig -weee -love -love -love

http://www.youtube.com/watch?v=jHbxju5RSAs

Bedårende -what -what -what

De er bare så superskønnesmukkedejlige … [bigloony] [bigloony]

Hi hi Troldemor,er du blevet skruk igen ? -nananana

Tak søde Gitte -møzkram

Ja, Troldemor er helt og aldeles SKRUK -skadefryd -rofl

Du napper bare en af MB´s igen - ingen problemer og tudekiks i det ! -thumbs

Du skal overhovedet ikke grine Gitte. Det er bestemt ikke morsomt, at brænde for en tortie, og så fremviser MB den ene efter den anden.

[/quote]

her mangler jeg vitterligt en enig knap -høhø

kunne ikke være mere enig…
og det hjælper jo bestemt ikke at MB’s tortier er så utroligt nuttede
-forelsket -forelsket

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vil IKKE se…vil IKKE se…Vil IKKE se …grimme grimme misser, ikke sport nuttet nææææææææææ neeeeeeeeej

-forelsket -forelsket -love -love -forelsket -forelsket -love -love -forelsket -forelsket -love -love -forelsket

IIIIIIHHHHHHHH jeg MÅ altså komme på killinge nus UDEN tvivl MB, om du er hjemme aller ej…du ligger bare en nøgle, sååååååååååååå skal jeg nok selv finde skønhederne suuuuuk hvor er de super vidunderligedejligeskønnesmukkeelskligebedårendekønnelækre ja de er -forelsket -forelsket -forelsket

Ihh, det må jeg se når jeg kommer hjem. Youtube er blokeret her på arbejde -mai

Der er bare ikke noget så skønt som at have mislinger, hvor er de bare smuklækre

Hehe, så fik jeg set videoen derhjemme. Utroligt mis gider den hund SÅ længe, den gnasker jo løs -høhø -love -love

-love Og han har begge ører endnu går jeg ud fra -høhø

[quote=“Denise”]

Hehe, så fik jeg set videoen derhjemme. Utroligt mis gider den hund SÅ længe, den gnasker jo løs -høhø -love -love[/quote]

[i]Er det ikke bare en skøøøn lille film -lovelove -lovelove -lovelove
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har set den, men det er mange… og jeg vil se den igen og igen, for jeg synes det er noget af det søøødeste [oregonian_bear9.gif]

-lazykitty[/i]