Første forsøg med Movie Maker

Jeg ligger og drønkeder mig herhjemme… Har ligget syg med influinza siden mandag… :argh:

Faktisk tror jeg også at mine katte er trætte af mig, Teddy klager ihvertifald når han kommer ind i rummet og ser at jeg stadig ligger på sofaen og svælger i selvmedlidenhed…:ups:

Nå, men jeg kastede mig over et forsøg i formiddags… Movie Maker…

Så i får lige første resultat. Alaia der er god til at underholde sig selv.
(Se den i godt format - jeg så den i dårligt format først og var ved at tude fordi at kvaliteten var så ringe… :tihi: )

[ame]- YouTube

Den er du da sluppet godt fra Julia :thumbup:

Hvor er Alaia altså kær, en rigtig lille charmetrold.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Tak! :smiley:

Jeg må lige sidde og øve mig, noget fornuftigt kan jeg bruge sygetiden til… Så jeg smider nok nogen flere videoer de næste par dage… (Så kan jeg også distrahere tankerne fra den der flotte OLH dreng jeg skal hente i næste uge… suk)

Hold da op, hvor er det godt lavet …

Sikke da en skøøn misser pige :love:

Hehe… Jeg har lige prøvet at lave en anden film, dog uden musik…

Det skal nok blive rigtig sjovt at lege med det her… :rock:

Igen er det Alaia der er hovedrollen. (Hun laver simpelthen så mange underholdende ting) :tihi:

[ame]- YouTube

Så må vi lige håbe at Teddy og de ildere der laver noget sjovt de næste par dage, så jeg kan lege med dem som filmstjerner også. :kryds:

Det gør du da godt, og herlig kat :iloveyou:

Nøj en charmetrold hun er :slight_smile:

Hold da op, hvor er hun en finurlig lille ‘vand kat’ - en meget dejlig én. :hjerte:

Det er bare rigtig godt lavet. :ok:
.

Alaia ER en sjov lille størrelse…! Hun har hele tiden gang i et-eller-andet og sikkert ikke helt “lovligt”… Den oplagte movie-star… :slem:

Tak skal I have…
Allerede nu føler jeg mig begrænset af Movie Maker… Mon der er et godt og gratis og bedre program at hente derude? Nogen erfaringer?

Nååårh hvor er hun bare dejlig. Er sikker på den der OLH du får vil ææælske hendes væremåde

Hæhæ… Jeg tror faktisk også kun at det er pelsen jeg mangler for at have en OLH…
Teddy snakker og Alaia… Tja… Det taler vist for sig selv… :fløjte:

Hun minder mig om min mors og fars katte da de var små:D nu savner jeg helt at lege med vand med dem :tihi: