Første gang i løbegård

Mine små prinser har ikke været ude i løbegården endnu. Ved ikke om det er bedst at vi lukker dem sammen med de gamle eller om det er bedre at de prøver selv (med os).
Hvad syntes i ???

Prøv selv at gå derud og så lade misserne komme som de selv har lyst til…

Problemet med det er, at der ikke er direkte adgang (endnu) Terassen bliver først indhegnet når manden får tid. Så de skal bæres ud i løbegården.

Hej Irene

Nu er jeres små jo nærmest jævnaldrende med vores, og vi har gjort det, at vi et par gange har taget dem med derud (her er der adgang direkte fra køkkenet) sammen med de andre misser, så de har været der under opsyn fra os. Så har vi været ude 20-30 min, hvor de rigtig har undersøgt det hele og hygget sig, og så er de kommet med ind igen.
Vi tør endnu ikke lade dem få fri adgang til løbegården, for de er jo stadig så små, at de måske kan klemme sig igennem hegnet. Men nu vænner vi dem langsomt til at være derude :slight_smile:

Tror også vi vil prøve ligeså langsom, med de gamle. Vores løbegård er der ikke mulihed for komme under hegnet, men der er sikkert andre fare. Håber snart at min mand får indhegnet den terasse, så er det jo bare at åbne døren og se om de har lyst til at gå ud.