De to drenge ligger i ske (!!) og putter (!!) og vasker hinanden (!!) og nyder det (!!) i lang tid (!!)
Jeg måtte SKYNDE mig at finde kameraet for at få foreviget dette øjeblik.
Her 8 måneder efter Fellini kom til, havde jeg ellers bare accepteret at drengene ikke er putte-venner
MEN… Se selv
Hvor ER det en dejlig video. Godt fanget Thilde
Jeg bliver helt vildt glad og rørt af at se dem sammen på den måde. Den ene nyder det jo mere end den anden:wehuu:
Hvis Fellini kunne komme til tasterne, ville han nok skrive: Det er sådan her en rigtig menneskeejer tager en lur
Ja det var bare et moment, jeg ikke ville lade gå i glemmebogen
Det er trods alt 2. gang på 8 måneder, at jeg ser de ligger så tæt og putter, og første gang at jeg ser de vasker hinanden liggende uden at ende i drenge-lege-kamp
Hvis musikken ikke havde været der havde man kunne høre et savværk uden lige
Det ser et par gange ud, som om det er lige ved at gå over i brydekamp, men de fortsætter da nusseriet.
Heldige du, der oplevede det og fik filmet også.
Hold da op hvor er de søde sammen jeg kan godt forstå du jubler.
hvis jeg nogen sinde kommer til at filme/eller bare opleve Bølle og Mattis i den situation så giver jeg øl til de Kattegale
[QUOTE=Bølles mor;1072151]Hold da op hvor er de søde sammen jeg kan godt forstå du jubler.
hvis jeg nogen sinde kommer til at filme/eller bare opleve Bølle og Mattis i den situation så giver jeg øl til de Kattegale ;)[/QUOTE]
Man skal aldrig sige aldrig - katte kan ændre sig meget med tiden…