Første gang nogensinde fanget på film

De to drenge ligger i ske (!!) og putter (!!) og vasker hinanden (!!) og nyder det (!!) i lang tid (!!) :uha:
Jeg måtte SKYNDE mig at finde kameraet for at få foreviget dette øjeblik.
Her 8 måneder efter Fellini kom til, havde jeg ellers bare accepteret at drengene ikke er putte-venner
MEN… Se selv :wehuu:

//youtu.be/kuMrouEY95A

(De havde smidt sig i en bunke af rent tøj, der skulle til at lægges sammen, så derfor ser der så rodet ud :ups: )

Og et lille bonus billede…
Det er sådan her en rigtig katteejer tager en lur :hjerte:

:hjertehop:

:smelter:

Hvor er de søde sammen. :lovelove:

Hold da op hvor de hygger sig.

Hvor ER det en dejlig video. Godt fanget Thilde :ok:
Jeg bliver helt vildt glad og rørt af at se dem sammen på den måde. Den ene nyder det jo mere end den anden:wehuu:

Hvis Fellini kunne komme til tasterne, ville han nok skrive: Det er sådan her en rigtig menneskeejer tager en lur :tihi:

Aww…! :smiley: :smelter: :knuser:

Ja det var bare et moment, jeg ikke ville lade gå i glemmebogen :slight_smile:
Det er trods alt 2. gang på 8 måneder, at jeg ser de ligger så tæt og putter, og første gang at jeg ser de vasker hinanden liggende uden at ende i drenge-lege-kamp

Hvis musikken ikke havde været der havde man kunne høre et savværk uden lige :inlove:

Nåeh, hvor de hygger:hjerte: Jeg bliver helt blød om hjertet!

Og så er jeg lige nødt til at skrive at Fellini simpelthen er en helt fantastisk smuk kat! Der er altså noget helt magisk ved ham:-)

:wehuu::wehuu:

Hvor ER det bare en skøn lille film - tak fordi du delte den med os :hjerte:

Guuuud hvor er det bare en dejlig lille video! :smiley: :yah:

Det ser så sjovt ud, når de ligger der og vasker hver sin vej. :tihi: :inlove:
Kan godt forstå hvis du har rendt rundt med kæmpe-smil resten af dagen! :wehuu::hjertehop:

Hvor er det rørende, så glade de er for hinanden. :hjerte:

Det ser et par gange ud, som om det er lige ved at gå over i brydekamp, men de fortsætter da nusseriet.
Heldige du, der oplevede det og fik filmet også.:smiley:

Tak for de søde ord allesammen :slight_smile:

[QUOTE=Trine;1071807]Nåeh, hvor de hygger:hjerte: Jeg bliver helt blød om hjertet!

Og så er jeg lige nødt til at skrive at Fellini simpelthen er en helt fantastisk smuk kat! Der er altså noget helt magisk ved ham:-)[/QUOTE]

Tusind tak - det synes jeg også han er :inlove:

Nøøøøj, hvor ser det hyggeligt ud - både slikkeriet og luren :hjerte:

Så ville jeg bare ønske jeg også havde en puttekat - så jeg ka bli en rigtig katteejer :wink:

:besvimer: Hvor ER de bare dejlige! & jeg vil klart mene at det syn var værd at vente otte måneder på! :smelter: :inlove:

Årh der ER altså ikke noget bedre end katte der putte-vasker hinanden :smiley:

Hold da op hvor er de søde sammen :smelter: jeg kan godt forstå du jubler.
hvis jeg nogen sinde kommer til at filme/eller bare opleve Bølle og Mattis i den situation så giver jeg øl til de Kattegale :wink:

[QUOTE=Bølles mor;1072151]Hold da op hvor er de søde sammen :smelter: jeg kan godt forstå du jubler.
hvis jeg nogen sinde kommer til at filme/eller bare opleve Bølle og Mattis i den situation så giver jeg øl til de Kattegale ;)[/QUOTE]

Man skal aldrig sige aldrig - katte kan ændre sig meget med tiden… :smiley: