Første hele dag med Vanilla

Så har Vanilla været her lidt over et døgn, og hvor har det gået nemt. Hun render rundt med hendes hale lige i vejret og har indtaget samtlige lege mus og bolde. theodor er ve at vende sig til hende, og har vasket hen de et par gange, og hun gør sig rigtig til over for ham. De legede i ov er en halvtime igår, med tunlen, og skiftes til at være inde i, og uden for. Det var meget underholdene for os alle :smiley: Vore hun kastrat Shecas vil slet ikke have noget med Vanilla at gøre, så det er lidt spændene hvordan det kommer til at gå med dem. Vanilla smuttede med mig i seng igr aftes, og sov hele natten ved min side under dynen. det var bare så hyggeligt…Do vågnede jeg et par gange ved at poten lige skubbede mig i siden med en klo ude AVS, meeeeeeeeeeeeeen ellers vare det skønt at putte med hende, Thodor havde lagt sig i casseys seng, og Shecas i Sheilas seng…Dejligt vi alle har en putte misser nu -forelsket -forelsket -love -love Så det går bare så godt. jeg har så lige et spørgsmål, Vanilla er 12 uger og 3 dage. Hun får RC babycat og lidt vådfodder fra Hills. jeg kunne godt tænke mig at hun fik lidt kød/ fisk. hvad vil være bedste at starte med, og hvad kan hendes lille mave tåle?

Dejligt at læse at det har gået så nemt -forelsket -forelsket

Prøv at spørge opdrætter hvad de har givet hende hjemme, for hvis hun slet ikke har prøvet den slags ting, skal man være varsom -lyside -lyside

Hej Sine

Det er bare skønt når alt går den rette vej, til lykke med hende igen, hun er bare så smuk og yndig :smiley:

århh, hvor lyder det bare dejligt at det er gået så godt…

Tusinde tak -forelsket -forelsket Hun er vidunderlig… Sidder og stirre på den stakkels kat heeeeeeeeeele tiden -sorry kan ik lade være -blåblå hun er jo dejlig -love -love

Karen. Hun får RC babycat og hills vådfoddder, og lidt kattemælk. Do har hun næsten ikke rørt tørpillerne her. Jge tvivler på at hun kan lide dem. Hun vejer pt 1800g og er nu 12 uger og 4 dage. Jge vil jo helst ikke have det bette pus skal gå hen og tabe sig. Vådfodder spiser hun med største velbehag.

Tillykke med hende!
Og tillykke med den nemme sammenføring -forelsket
HVor hyggeligt at hun vil sove sammen med dig - det er jo lige sådan det skal være!
Gid det var mig -høhø

Det lyder da som om det går helt perfekt. -forelsket

Hill´s vådmad er ihvertfald et hit her, så napper de klart ikke så meget af tørmaden.

Ville også høre hvad hun har fået før.

Det er da skønt med den bimse som varmepude

a det er så dejligt… Hvad med din nye skønne ragdoll, hvordan går det med sammenføringen?
:smiley:

Hun har fået RC kitten og vådkost om morgenen samt kafffløde, Jeg har lige snakket med opdrætter, da jeg var lidt nervøs over at hun ikke rigtig rørte tørkosten. Han sagde at de godt i starten kunne ændre lidt madvaner og at jeg ikke skulle tage det så tungt.

a det er så dejligt… Hvad med din nye skønne ragdoll, hvordan går det med sammenføringen?
:D[/quote]

Det står under “Ny killing i hjemmet! - UPDATE!” :slight_smile:
De lever da begge to stadig :S
Er glad for at læse om andre hvor det går rigtig godt!