Første skridt

… er taget.

Om jeg nogensinde får brug for mit stamnavn ved jeg ikke… men nu har jeg det :smiley:

I dag kom den længe ventede kuvert med mit nye stamnavn. Jeg har fået min 1. prioritet, det var jeg faktisk ikke sikker på, men altså…

Får jeg engang missebabyer, vil de blive kendt under navnet

DK SLYTHERIN :wehu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;907570]… er taget.

Om jeg nogensinde får brug for mit stamnavn ved jeg ikke… men nu har jeg det :smiley:

I dag kom den længe ventede kuvert med mit nye stamnavn. Jeg har fået min 1. prioritet, det var jeg faktisk ikke sikker på, men altså…

Får jeg engang missebabyer, vil de blive kendt under navnet

DK SLYTHERIN :wehu:[/QUOTE]

Hvor perfekt!
Stort tillykke med navnet :juhu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;907570]… er taget.

Om jeg nogensinde får brug for mit stamnavn ved jeg ikke… men nu har jeg det :smiley:

I dag kom den længe ventede kuvert med mit nye stamnavn. Jeg har fået min 1. prioritet, det var jeg faktisk ikke sikker på, men altså…

Får jeg engang missebabyer, vil de blive kendt under navnet

DK SLYTHERIN :wehu:[/QUOTE]

Tillykke…godt det nåede helt frem :slight_smile:

Tillykke! :smiley:

Ja :slight_smile: Jeg fandt emailen i går aftes om at det nok var der lørdag. Og det var det jo så ikke… så jeg har ventet MEGET utålmodigt på posten i dag L

Til lykke med registreringen, Lisbeth :juhu:
Jeg håber da, at du gør brug af det :kryds: Med dine “ben i næsen” ville det i hvert fald aldrig blive et tab for racekattene :slight_smile:

Fik dem ikke pakket og sendt før igår…:ups:. Havde glemt manden skulle sendes til Chicago først :høhø:

Stort TILLYKKE fra Cats og Conni:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Kæmpe stort tillykke med dit stamnavn, og hvor fedt at det blev dit 1. valg :juhu: :wehu: :juhu: :wehu:

Tillykke :smiley:

Tillykke med navnet :slight_smile:

  • apropos opdrætterabattråden, så kan du jo nu få den også :slight_smile:

Arj,hvor er det et SEJT stamnavn! :smiley:

Og det passer faktisk ganske godt til racen (som jeg dårligt kan forestille mig kan være andet end siam eller?).

En gang HP-fangirl altid HP-fangirl.
Så hvis jeg nogensinde skal have en siam, ville det da ikke gøre noget, at der stod Slytherin foran. :smiley:

Stort tillykke med det fine stamnavn :slight_smile:

Det kunne vel næsten ikke være endet end det navn, hvis nu man sådan rigtigt tænker efter…
Tillykke med det!

Stort tillykke med det flotte grønne SLYTHERIN stamnavn:juhu::juhu::juhu:

[QUOTE=Beydana;907595]Til lykke med registreringen, Lisbeth :juhu:
Jeg håber da, at du gør brug af det :kryds: Med dine “ben i næsen” ville det i hvert fald aldrig blive et tab for racekattene :)[/QUOTE]

Aww tak :smiley: Det var pænt sagt :smiley:

Hehe jamen jeg fandt som sagt også først mailen i går aftes… jeg er ikke så god tuil at tjekke mail…
Så jeg har ikke ventet alt for længe :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;907624]Tillykke med navnet :slight_smile:

  • apropos opdrætterabattråden, så kan du jo nu få den også :)[/QUOTE]

Nåh ja :smiley: Så må vi se om jeg får den fra 75 eller 100 euro L

[QUOTE=MissPil;907629]Arj,hvor er det et SEJT stamnavn! :smiley:

Og det passer faktisk ganske godt til racen (som jeg dårligt kan forestille mig kan være andet end siam eller?).

En gang HP-fangirl altid HP-fangirl.
Så hvis jeg nogensinde skal have en siam, ville det da ikke gøre noget, at der stod Slytherin foran. :D[/QUOTE]

*:slight_smile: Nemlig. Siam eller Peterbald… det kommer sådan lidt an på… men i den retning :slight_smile:

:wink: Og jeg er SNAPE-fangirl… :wink: Ikke ham den lille gnom med arret L

[QUOTE=Lone;907639]Det kunne vel næsten ikke være endet end det navn, hvis nu man sådan rigtigt tænker efter…
Tillykke med det![/QUOTE]

Hehe jeg er i al fald glad for det blev det. Jeg var ikke helt sikker på om det ville gå, eller om det blev anset for at være et varemærke eller sådan noget. Men åbenbart ikke :smiley:

Nåh ja og TAK til alle I andre som ikke lige blev citerede :smiley:

Ih… lige nu er jeg lidt træt af alle de kastrater der er her hjemme… de er jo LIDT svære at avle på L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;907661]Nåh ja og TAK til alle I andre som ikke lige blev citerede :smiley:

Ih… lige nu er jeg lidt træt af alle de kastrater der er her hjemme… de er jo LIDT svære at avle på L[/QUOTE]

Du sender bare Ib hjem til mig :klapper:

Hahaha har du da en fertil peterbald-dame at bytte med? :wink:

Og nej… det gælder ikke at barbere end af hippierne :wink: