Første skridt

:ihhaltsåå:

Tillykke med dit flotte stamnavn :slight_smile:

Orv, cool navn - tillykke med det! :thumbup:

Men… er der virkelig ikke copyright (eller hvad det nu hedder) på sådan et navn…? :?
Må man så også kalde sit opdræt for Barbie eller Coca-cola f.eks.? :slight_smile:

Tillykke med stamnavnet :ok: Havde næsten gættet det ville være noget i den stil :smiley:

Tillykke med stamnavnet.

Tak :slight_smile: Og nu har jeg også sikret mig dk-slytherin.dk domænet. Slytherin.dk var selvfølgelig optaget (jeg havde heller ikke forventet andet) men … nu har jeg det da :slight_smile: OG lidt plads til en hjemmeside når engang… osv.

Hmm… så kan jeg vel endelig sige farvel til mit cutiecats.dk domæne… det har jeg betalt for i 10 år nu til ingen verdens nytte :tihi:

[QUOTE=Diana F;907809]Orv, cool navn - tillykke med det! :thumbup:

Men… er der virkelig ikke copyright (eller hvad det nu hedder) på sådan et navn…? :?
Må man så også kalde sit opdræt for Barbie eller Coca-cola f.eks.? :)[/QUOTE]

Jeg var faktisk også lidt overrasket over at det gik igennem. Men jeg går da ud fra at sådan noget er tjekket :slight_smile:

:flag: Tillykke med navnet :slight_smile: Så mangler du bare pigen :wink:

… og at vinde i Lotto :lol:

Arh… det er bare detaljer :smiley:

Hehe lige nu er sandsynligheden for en pigekat og en lottogevinst vist nogenlunde lige store… men man ved jo aldrig…

Tillykke med navnet :ok:.
Nu er Slytherin jo ikke et varemærke - det er sådan set bare et fiktivt kollegium i en skønlitterær serie. Det kan man vist ikke tage patent på. :cool:

Tillykke med navnet :juhu:

Tillykke:)
Fedt navn:ok:

Til lykke med navnet - og egentlig lidt overraskende at det ikke var opsnappet for længst :slight_smile:
VH
Susanne

Var DK Rickman og DK Snape optaget?

:tihi:

Tillykke med navnet :flag:

Hahahahha Snape var faktisk mit 3. (oprindelig 2., men så ombestemte jeg mig) valg. :tihi:

Altså somme tider kender folk mig FOR godt :pose: :klapper:

Trekkie - Hvad var 2. valget så?

Og STORT tillykke! :flag:

  1. valget… som jeg også ville ha’ været vældig glad for at få, er i en helt anden boldgade. Khankaw - som betyder Flagermus på thai :smiley:

Tillykke med det flotte stamnavn:rock:

Det er da bare at få købt dig en pigemis,eller to-hvor svært kan det lige være:tihi:

Og hvad skal du bruge en lotto gevinst til,nu skal du jo til at score kassen på at avle racekatte:p

Tine