Første tur i haven

Vanillas første tur i haven. jeg ved det, jeg spammer jer hele tiden med billeder af hende, men hun er bare SÅ dejlig, -lovelove -lovelove og jeg kan ikke lade være med at sidde og kigge på hende heeele tiden -sorry [/color]




Til sidst en velfortjent lur

Det ser ud som om den skønne prinsesse tager det hele i stiv pote. Jeg kan godt forstå du er vild med hende hun er da også for tøsenuttet.

Og så den seng…mere tøseprinsessenutteputteseng skal man vist lede længe efter -forelsket

Nåårh -forelsket Alt er jo lyserødt, til den lille hvide prinsessefluf. Hvor er hun fin.
Spam endelig!!

Mange tak Heidi, sengen er købt hos Build a bear, og Vanilla og Theodor slås om den. Så den må være dejlig at putte i :smiley:

Jaaaaaaaaaa det er :smiley: Man kan jo ikke lade være med at syntes man har en af jordens dejligeste misser -forelsket -forelsket jeg er dybt forelsket i hende -love

Jeg har sagt du bare skal komme og se vidunderet live, meeen HUSK savlesmæk…gider INGEN våde katte :stuck_out_tongue:

årh hvor er hun dejlig… Hun ser ud til at nyde det… Suk… smukke misling

Åhh nogle dejlige billeder! Det er virkeligt en fin prinsesse du har fået dig dér! -forelsket
Er også helt vild med den seng :wink:

den kan fås i Build a bear for omk 105 kr. Meget billig katteseng -forelsket -forelsket

Tak søøøøøøde -forelsket Du er velkommen til at komme og nusse -love

Hvor er hun bare kær -forelsket -forelsket

Kan godt forstå,at du er forelsket,det kan man da ikke undgå at blive -love

Nej vel -forelsket

Hvor er hun da bare helt og totalt overnuttet -love -love -love -love -love

Hun er virkelig skøn -lovelove

Enig -thumbs

-savle -savle

Hold da op hvor er hun dejlig. Ligner jo et nøgle angoragarn, og oversødt med de lyserøder farver.

Hun er godt nok enormt dejlig, virkelig fluffy! -forelsket

taaaaaaak Denise :smiley: det er hun nemlig -forelsket

Tak Elisabeth…jeg er så betaget af hende -forelsket

Enig -thumbs

-savle -savle[/quote] Taaaaaaaaak :smiley:

LOL ja hun er mors garnnøgle er hun -forelsket

Tusinde tak, hun er nemlig dejlig -forelsket

Det forstår jeg godt! Hun er sååå smuk og helt charmerende at se på

taaaaaaaaak. du er velkommen til at komme og nusse -forelsket