Første tur i haven

Tjaaa her kan man så se hvad hendes flugtforsøg endte i…sele… -mai

Så så lille ven, det fik du jo ikke meget ud af, nu er du jo i samme situation som Theo…livstidsfange… :smiley:

Ej…hun er bare skide dejlig -forelsket

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Birthe din skøre qvinde :stuck_out_tongue: Tak fordi du stort set hverdag for mig til at skrald grine -xxrotflmao -xxrotflmao -HUG

Lidt galgenhumor i disse dage er hårdt tiltrængt -øøøvvvs så jeg skal gerne fortsætte med at holde humøret oppe hos dig Sine…

Troede at det var dollertegns-linser grimrianden skulle have og ikke blå…føj hvor er hun godt nok en grim bette én. Hende har I da ikke været heldig med …kan I ikke få hende byttet elller pengene retur? Bliver det for udholdigt med den grimrinand så sender du hende bare til mig.

Aiii …Hun er da ulovlig dejlig :-))

Tak Birthe -love -love -love

LOOOOOOOOOOOOOOOL Du kan jo ikke lade være med at saaaaaaaaaaaaaaaaavle over denne lækre skønhed Maiiiiiiiiiiii :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ja det burde forbydes ikke? :stuck_out_tongue:

LOOOOOOOOOOOOOOOL Du kan jo ikke lade være med at saaaaaaaaaaaaaaaaavle over denne lækre skønhed Maiiiiiiiiiiii :stuck_out_tongue: :P[/quote]

-shhhh -shhhh -shhhh Overvejer vitterlig at få mig sådan en lille bitte smuksak, hun er jo sååååååååååååååååååå lækker. Det der fjæs og de der blå øjne suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkk!

Fire misser er da ikke for meget vel???

LOOOOOOOOOOOOOOOL Du kan jo ikke lade være med at saaaaaaaaaaaaaaaaavle over denne lækre skønhed Maiiiiiiiiiiii :stuck_out_tongue: :P[/quote]

-shhhh -shhhh -shhhh Overvejer vitterlig at få mig sådan en lille bitte smuksak, hun er jo sååååååååååååååååååå lækker. Det der fjæs og de der blå øjne suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkk!

Fire misser er da ikke for meget vel???[/quote]

neeeeeeeeeeeeeej da 4 misser passer perefekt. De kan sove og hygge to af gangen. Birmaen har et fantastisk temperament, så JO du skal bestemt have en bimse :smiley: :smiley: :smiley:

Åhhhh… hvor er hun dog bedårende - SUK -love -love -love -love -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er hun altså bare yndig Sine Gry. Jeg kan virkelig godt forstå, at du er fuldstændig skudt i hende -forelsket

Tak May-Britt -forelsket det er jeg fuldstændig -love

Hun er bare SÅ dejlig… og der skal bestemt ikke undskyldes for at spammes billeder af misserne :smiley:

Glæder mig til at nusse med hende og de 2 andre d. 9.

En UTROlig BEdårende killing …jeg kan godt forstå du er helt forgabt i hende -lovelove

Tuuuuuusinde tak Annette og Britta -love -love