Fortsat Glædelig Jul og Godt Nyt År!

Jeg ville bare ønske fortsat Glædelig Jul fra os her hos DK Lykken og lige vide nogle billeder af vores Selkirk Rex katte . Men nu ved jeg ikke om jeg får til det med billederne . Jeg har lagt nogle i et album og prøver at lave et links .Venlig hilsen Astrid

Tak i lige måde til dig. En rigtig skøn kat på billedet og så må jeg da lige ind og se på din hjemmeside :slight_smile:


Her er så et billede mere .
Vh Astrid

Tak i lige måde fra mig :). Sikken smuk mis :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tak i lige måde. Hvor er din mis smuk :wehuu:

Tak og i lige måde:)

Sikke da en rigtig smuk misser :wehuu:

Tak i lige måde:)

Jeg har en langhåret brite, måske man skulle forsøge med lidt permanent … :stuck_out_tongue:

:cool: -LOL

Tak og i lige måde.

Mange tak…
smukke billeder af en smuk kat…

Mange gode jule-hilsner
:julepolkaMona

Tak og i lige måde.
Tak for billedet af den søde misser.
Knus ELin

Tak og i lige måde.
Tak for billedet af den søde misser.
Knus ELin

[QUOTE=Skattekat;87702]Tak i lige måde:)

Jeg har en langhåret brite, måske man skulle forsøge med lidt permanent … :p[/QUOTE]
Det er jo lige det man gør med Selkirk Rex avlen , bruger krysninger med britisk langhår /kosthår eller Perser ! Så hvis du giver din langhårede brite lidt permanent ! Hvor har du forræsten fået den fra ? Du har nogle flotte burgardiner .
Venlig hilsen
Astrid

[quote=Astrid;87974]Det er jo lige det man gør med Selkirk Rex avlen , bruger krysninger med britisk langhår /kosthår eller Perser ! Så hvis du giver din langhårede brite lidt permanent ! Hvor har du forræsten fået den fra ? Du har nogle flotte burgardiner .
Venlig hilsen
Astrid[/quote]

Furby hedder ifølge stamtavlen DK Tiffany’s Denise, men jeg ved ikke om det opdræt findes endnu :? … opdrætteren bor/boede i Hørsholm.

Tak for ros af mine burgardiner :slight_smile: