Forudser at naboen snart bliver sur

Dennis - Hehe, godt at høre :wink:

Men mon ikke der bliver noget råben og skrigen fra min side af hvis jeg ser det igen, ellers må jeg få min mor til at snakke med Blondie, mine katte har en mærkelig respekt for min mor :tihi:

Så pas på at Blondie ikke bliver forskrækket på bilen, så den sætter kløerne i.

yepper, duer nok ikke og råbe af ham mens han sidder på den, måske tag ham ned pænt og sætte ham FAST på jorden igen:ok:

ellers har jeg en fænomonal ide… hvis ejeren af bilen i en kort overgang kan leve med lugten af peberrod…

blend peberrod og hyperstærk chili… bland det med vand… lad det trække… kom det i en forstøver og sprøjt ud over bilens frontklap og tag… jeg lover dig at den kat ikke går på bilen mere og nul lakskader da det er lige til at vaske af…

MEN - ram ikke gummilisterne, for der får i ikke lugten af peberrod af igen lige så let :slight_smile:

[quote=Battlestar;411838]ellers har jeg en fænomonal ide… hvis ejeren af bilen i en kort overgang kan leve med lugten af peberrod…

blend peberrod og hyperstærk chili… bland det med vand… lad det trække… kom det i en forstøver og sprøjt ud over bilens frontklap og tag… jeg lover dig at den kat ikke går på bilen mere og nul lakskader da det er lige til at vaske af…

MEN - ram ikke gummilisterne, for der får i ikke lugten af peberrod af igen lige så let :)[/quote]

Tak for den idé :tak: den vil jeg overveje :slight_smile: dog var naboen lige inde med en bajer efter at han så det billede på facebook og mente at det betød fandme ikke noget nu når katten er så sød som den er :yah: haha, ridsede den bilen så var det jo sådan noget der kunne ske :ok:

EDIT: alså ikke at den får lov nu fordi han ikke mener det betyder noget!

HEY!!! sådan en nabovil jeg altså også have… :wehu:

Ah ja, et liv på landet. :slight_smile:

:smiley: du må ønske dig en i julegave så :tihi:

Ingen af vores biler er ridset på taget. :slight_smile:

Kattene ligger der hver aften p.t.
De skal blot have lov til at gå ned i fred og ro…:slight_smile:

Min sorte bil er meget ridset :(vores garage støder op til kattenes løbegård. En dag hvor det regnede og jeg skulle i garagen og hente noget ville jeg tage den korte vej igennem løbegården. Alle kattene sov inde så tænkte det kunne jeg godt nå uden nogen opdagede det. Men nej pludselig stod alle 3 lysvågen i garagen sammen med mig :thumbdown: De elsker garagen, tror de syntes deres egen lyde er fantastiske derude - de snakker i hver fald vildt meget hver gang de er derude. Så den dag fik min bil nogle ridser, og pga regnvejret var min bil pænt fyldt med kattepoter næste morgen jeg kørte på arbejde.
Men en sort bil er jo svær at holde pæn :stuck_out_tongue:

Hvor er det et godt billede. Blåt klæder ham godt.

  • Ja, livet på landet er fantastisk. :slight_smile:
    .