Forvandling af grim kasse til katte til dekorativ Kasse

Apropos den tråd om legetøj, så fik jeg endelig lavet den kedelige kasse jeg købte i Kvickly, om til en, synes jeg selv, noget pænere kasse :slight_smile:

Alt jeg brugte var klistermærker! Kassen fandt jeg tilfældigt til 15 kr. i lørdags, og sparede vist 60-70 kr. så det er skønt sådan noget, og der var 4 stk. legetøj med, 3 bolde og en mus. :thumbup:

Håber Eleanor vil finde den spændende, ellers har jeg da hygget mig med at lave den :høhø:

Må jeg sprøjte cat-nip spray på den, så den bliver mere spændende? Og kan jeg ligeledes gøre det på bolden (self. uden mad i!) Og må nok også lige forhøre mig om, om klistermærker udgør en fare for Eleanor? Synes det sidder pænt godt fast, men hun kan jo splitte alt ad :stuck_out_tongue:

I skal ikke snydes for billeder :smiley:

Har ikke et førbillede, men det var en kedelig brun kasse!

Note: billederne vender forkert :ups:

[QUOTE=PjevseMalene;1185782]Apropos den tråd om legetøj, så fik jeg endelig lavet den kedelige kasse jeg købte i Kvickly, om til en, synes jeg selv, noget pænere kasse :slight_smile:

Alt jeg brugte var klistermærker! Kassen fandt jeg tilfældigt til 15 kr. i lørdags, og sparede vist 60-70 kr. så det er skønt sådan noget, og der var 4 stk. legetøj med, 3 bolde og en mus. :thumbup:

Håber Eleanor vil finde den spændende, ellers har jeg da hygget mig med at lave den :høhø:

Må jeg sprøjte cat-nip spray på den, så den bliver mere spændende? Og kan jeg ligeledes gøre det på bolden (self. uden mad i!) Og må nok også lige forhøre mig om, om klistermærker udgør en fare for Eleanor? Synes det sidder pænt godt fast, men hun kan jo splitte alt ad :stuck_out_tongue:

I skal ikke snydes for billeder :smiley:

Har ikke et førbillede, men det var en kedelig brun kasse!

Note: billederne vender forkert :ups:[/QUOTE]

Hvor er den blevet flot - håber Eleanor bliver glad for den :kryds:

Hun må godt få den så?! Hat nemlig ikke vist hende den endnu, da jeg ikke ved, om den udgør en fare for hende med de klistermærker på…!

Men ville så gerne sprøjte lidt cat-nip på, så den måske ville blive lidt bedre taget imod… Hun er jo lidt kritisk :høhø:

Ja, det kan der vist ikke ske noget ved. Hvor er den fin :slight_smile:

Tak :slight_smile: Det er fantastisk hvad klistermærker kan gøre ved en grim kasse :thumbup: Nu er det spændende om hun kan se meningen med denne… Selv godbidder i foderbolden kan ikke få trolden til at fatte pointen i den :surrender1:

Super flot lavet :slight_smile: håber trolden bliver glad for den :slight_smile:

Hvor er den fin :smiley: Gid jeg var mere kreativ :smiley: