Forventings glæde til juletiden

Der der forskellige steder på nettet man kan købe vanilie stænger. Nogler der har gode erfaringer med nogle, og hvad skal jeg gå efter?

Med venlig hilsen

Har købt her siden de startede - super kvalitet, økologisk og så kan jeg godt lide fairtrade konceptet: https://vaniljen.dk/

EDIT: Prisen er også fin, i hvert fald sammenlignet med hvad jeg har set dem til i supermarkeder - om de kan findes billigere på nettet, har jeg ikke undersøgt, da jeg som sagt er yderst tilfreds med den samlede “pakke”

2 Synes om

Følger en side på Facebook der hedder “Nedtælling til Jul”

5 Synes om

Tak @DorteH for at dele det du syndes godt om, :smil:

Jeg har jo kigget lidt inden jeg skrev, men de små steder er svære og finde, vil jeg have de billige, tro jeg bare jeg skal købe de billigste i supermarkedet, syndes bare de er så svære og få korn ud ad, og de er blevet ringer år for år.

Der for vil jeg betale mere for dem, og det med fairtrade konceptet kan jeg også godt lide, når prisen ikke er stukket helt af

Sidste her jeg ledte, fandt jeg også denne her, man skal bare ikke lade sig narre af det hedder noget med kaffe :tihi:. Men vil lige se om jeg kan finde andre steder med vanilie, ellers må jeg jo prøve en fra hvert sted, eller steder hvis der kommer flere steder :smil:

Med venlig hilsen

Fik pyntet op i dag efter vi havde holdt fødselsdag for familien… kun 2 af os 5 har fødselsdag i næste weekend

2 Synes om

Tillykke med fødselsdagen :flag:

Med venlig hilsen

Julegave idé til mand/kæresten/ samleveren/ far/ bror og ligende. I strikke glade katte folk kan lave

Med venlig hilsen

Ps ved ikke hvad jeg laver galt, men lige meget hvad jeg gør bliver den ved med og sætte billede ind på hovedet

3 Synes om

Årets juledekoration indtil videre :smiley:

Jeg fandt nogle grene, jeg flettede, så de passede.

Havde mine adventsstager fra sidste år, de skal bare lige have nye lys i…

I midten et kalenderlys…

Så har jeg viklet en lyskæde om grenene

Nu skal jeg så finde et sted hvor Simba og Aslan ikke overfalder den :smiley:

8 Synes om

Sikke en smart og flot ide :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Nej det er det bestemt ikke og nu har jeg sendt en lille smagsprøve til dig. Husk at opbevare det på køl, selvom det smager bedst når det er stuetemperatur :grin:

1 Synes om

Her i huset bliver det ikke jul, hvis ikke der er hjemmelavet marcipan og terningkager. Marcipanen er lavet og nu har jeg også lavet dejen til terningkagerne, så nu har julestemningen indfundet sig her i huset :julevindue:

2 Synes om

Hvad er terningkager for nogen?

Google viste mig dette. Alle veje fører til … Kattegale :tihi:

solveig - Terningkager

1 Synes om

Og sådan her ser de ud

8 Synes om

De ser lækre ud :smiley:

1 Synes om

Tusinde tak :heartpulse: @solveig det er alt for meget, hvor jeg dog glæder mig :blush:. Men farligt hvis jeg nu bliver så meget fanget af det jeg selv skal i gang, det tro jeg ikke jeg kan alene

Og hvor ser dine småkager så lækkert og gode ud :blush:, da jeg var mindre blev de også altid lavet til jul.
Men mener det var en anden dej. Men nej det bliver vist ikke, der er for mange slags jule små kager jeg gerne ville have lavet, og de her er mest mig. Så dem springer jeg over


Endnu en ting til forventings glæde har jeg fået fat i selv om jeg slet ikke har været i nærheden af butikken. Åh bare komme der og kigge, kan jeg bruge lang tid på. Og jule afdelingen, :slightly_smiling_face: der skal ønskes og drømmes. Også ud i Aalborg til algade. den jule bod med æbler med sukker på, nej dem køber jeg ikke bliver altid skuffet, men frugt “hoved” åh mindst 8 år siden jeg sidst har fået sådan en ting. Syndes helt jeg kan mindes duften :smiling_face_with_tear:

Med venlig hilsen

4 Synes om

Dem kan jeg huske at vi bagte i børnehaven…ja det var dengang man godt måtte få sukker i bøenehaven.
Jeg elskede dem :drooling_face:

3 Synes om

Der er nok også nogle katte der glæder sig :sweat_smile:

8 Synes om

Dine julegodter er bare next level :heart: kan huske fotos fra tidligere år også - du må være populær at besøge med alle de gode sager.

3 Synes om

Det er Katjas farfar der er julemanden :slight_smile:

8 Synes om