Forventningens glæde til juletiden

Ja det er god nok tidligere end før, men i tirsdags var denne her i butikkerne
Og nogle er jo gået i gang med jule forberedelse :wink: @solveig og @Jim

Men og se denne her i butikkerne, det er simpelthen starten på forventings glæde til jule tiden, glæde til og få de ting lavet jeg mener der giver jule hygge, eller høre julen til.

Og ja jeg syndes stadig det er alt for tideligt og pynte op til jul i butikkerne, men samtidig nu, de stille begynder og finde tingene frem, glæder jeg mig. Men de skal heller ikke gøre det for tidligt

Ja jeg holder så meget af forventings glæde. Igen i år Samt går og gøre klar til julen og juletiden.
Der er ting, jeg har ønsket, jeg gerne ville opleve til jul. Men det bliver ikke. Men vil prøve og få det bedste ud af det der bliver. Ja sådan er det igen i år, og nok være end sidste år men selv om det ser være ud, håber jeg jeg får lidt mere forventings glæde sat ind for mig,

Nå men her var det der glæde mig, de første idéer til nyt jule konfekt og det er meget spændende, i år. :blush:jeg får nok ikke noget prøvet, alt, måske en ting, men det er så spændende og se hvad nye idéer der er eller ting der er ny opfundet,

7 Synes om

Jeg ville bestille noget the hos A C Perchs tidligere på ugen og opdagede de var begyndt at forhandle deres julethe, så jeg kom til at bestille 100 g af deres hvide julethe - med det resultat at hele stuen nu en oktober lørdag eftermiddag dufter skønt af jul :ups:

Årets første julepynt er også købt i dag, vi var på noget boligmesse og jeg fandt en fin lille julegris til juletræet som jeg måtte have med hjem :tihi:

8 Synes om

Ej hvor er det en nuttet julegris!

2 Synes om

Ja ja jeg burde ikke
De små lys var jo alt for dyre men :star_struck:

Tro kalender lys ikke skal laves på gammeldags måde i år

6 Synes om