Fotograf til katteudstillinger

Hej alle

Jeg er fotograf som udover gense fotografiske opgaver også tager kattebilleder (kæledyr generelt) som godt kunne tænke mig at deltage på udstillinger hvis der var interesse herfor.

Hvis nogen at udstillingerne kunne tænke sig at jeg kom og satte mit katte studie op således at ejerne til favorabel pris ville have deres kat(te) fotograferet, kan i kontakte mig på [email protected].

I øjeblikket har jeg et samarbejde med Maxi Zoo om at komme til deres arrangementer og kunne godt tænke mig at udvide mit område.

I kan se nogle af mine billeder og stil i mit galleri http://www.kattegale.dk/forum/album.php?albumid=2920 der kommer forhåbentlig flere op i løbet af den næste uge.
med venlig hilsen

Per Illum

Hej Per,
Du er velkommen til at leje en stand på udstillingerne. Du finder de forskellige datoer og placeringer for udstillingerne på felisdanica.dk

Hvordan ligger priserne for dine kattefotos? Jeg synes, de ser rigtig fine ud, så jeg er bestemt interesseret, hvis du kommer på en udstilling. :slight_smile:

For udstillinger og katte udstillinger, katte arrangement og hos Maxi Zoo køre jeg de samme priser - der er fastlagt for 2016

I giver bare besked og vi finder en løsning

Per Illum

[QUOTE=Kattefotograf Per Illum;1279176]

For udstillinger og katte udstillinger, katte arrangement og hos Maxi Zoo køre jeg de samme priser - der er fastlagt for 2016

I giver bare besked og vi finder en løsning

Per Illum[/QUOTE]

Jeg kan ikke se hvad der står med småt? Så jeg ved ikke lige hvad der er inkluderet i de 375 kr.? Men umiddelbart er tanken at det er alt for dyrt :slight_smile:

Udstillerne på Sjælland vil sikkert blive glad for tjenesten.

Kattefotografen.dk kommer oftest på de jydske og fynske udstillinger, og sjældent på de Sjællandske, men hans pris er lavere end din, så der vil nok være noget konkurrence på det felt :slight_smile:

Kattefotografen har godt nok lige været på sjællandsk besøg i Virum.

Men vi vil meget gerne have besøg af dig. Jeg står for standudlejning i Racekatten. Vi har show igen den 8 maj i Hvidovre.

Jeg kan kontaktes for mere info på: [email protected]

Jeg tror du har størst sandsynlighed for at leje en stand, hvis du selv kontakter klubberne :slight_smile:

Under Felis Danica er der Racekatten (hvor Helene jar skrevet sine oplysninger), Katte klubben, DARAK og JYRAK.

Derudover er der Viking Cats, som hører under TICA.

Alle fem klubber har hjemmeside med info :slight_smile:

Er det et åbent eller lukket studie du har til brug på udstillinger?

Jeg kan forøvrigt tilføje at Racekatten kun har udstillinger på Sjælland :slight_smile:

Jeg så lige nogle fotos fra Maxi Zoo på Facebook, og hold da op, hvor så de godt ud! Jeg syntes, det var en fantastisk detalje med den træstub, som var med i billedet, det gav et fantastisk spil sammen med ragdoll’ens farver.

Hvis du kommer til udstilling i Hvidovre d. 8. maj, vil jeg gerne booke en tid hos dig! :smiley:

Kattefotografen har et lukket studie med på udstillinger og tager 250kr for 4 billeder af første kat, 200kr af anden kat og 50kr pr ekstra billede.

Du skal nok ned i nærheden af det prisleje, for at kunne konkurrere og komme ind på markedet.

[QUOTE=velfa;1279307]Kattefotografen har et lukket studie med på udstillinger og tager 250kr for 4 billeder af første kat, 200kr af anden kat og 50kr pr ekstra billede.

Du skal nok ned i nærheden af det prisleje, for at kunne konkurrere og komme ind på markedet.[/QUOTE]

Og Felicious, der var enormt god, plejede at tage 75 kr/billede (til online brug, priserne angivet for Kattefotografen er også til online brug), og der var ikke et antal billeder man var tvunget til at købe. Jeg ønsker f.eks. typisk ikke at købe mere end 1, max 2, billeder af én kat. Dertil er der også kun yderst sjældent 4 gode af en kat…

ville virkeligt være skønt om det var muligt at få taget gode billeder af ens dyr, uden det kostede en formue

jeg vil da gerne lige komme med en kommentar. Var mit arbejde Maxi Zoo i Slagelse der afholdt Kattedag og havde inviteret Per til denne dag. Som arrangør måtte jeg da klart prøve hvad Per kunne med mine katte. og jeg er OVENUD lykkelig for mine billeder.

her kun et par af dem

Ja! det tror jeg gerne … har nu deltaget i 2 udstillinger, henholdsvis i Nærum (1 dag) og Køge (2 dage) begge uden de helt store henvendelser, næste gang bliver i Hvidovre, men kun Lørdag, da jeg har andre arrangement on Søndagen … er desværre bange for at jeg nok ikke forsætter på den lange bane med at komme til udstillinger, da det er rent underskud (betaling af stand, transport og den tid jeg efterfølgende skal bruge) men det må tiden vise … men ellers afholder jeg en del weekend shoot for katte i Slagelse )næste gang er 1-2 april 2017, kræver man booker tid).

[QUOTE=ThildeL;1279178]Udstillerne på Sjælland vil sikkert blive glad for tjenesten.

Kattefotografen.dk kommer oftest på de jydske og fynske udstillinger, og sjældent på de Sjællandske, men hans pris er lavere end din, så der vil nok være noget konkurrence på det felt :)[/QUOTE]