Fotografier - uden katte

Nej, vi prøver en ny hver gang vi er der :grin:

2 Likes

Der er vist nogle der har holst fest :joy:

4 Likes

:partying_face:

1 Like

Nå, men projekt lad os se på døren er udsat. Forsikringen har endelig reageret efter byggefirmaet har rykket flere gange. Uretek bliver hidkaldt for at se om de kan hæve gulvet… :yikes: Nu er jeg jo ikke ingeniør, men umiddelbart den eneste der syntes at det var værd at vide hvad der sker bag skabene i bryggerset. Jeg er sikkert også den eneste, der synes at hvis gulvet skal hæves med ekspanderende beton, så havde det været smart at gøre INDEN man skruede soklen fast til undergrunden med 5 meter lange rustfri stålskruer… Vi har på forhånd udtrykt bekymring over hvad en sådan operation vil gøre ved afløb og gulvvarme, der ligger i det nuværende gulv. Og jeg er spændt på hvad Uretek synes - udover at de åbenbart har ramt en guldåre her i One Horse Town. Jeg bliver sindsyg af alt det rod - jeg er TRÆT af skulle sparke mig igennem rod for at komme ud og ind, og jeg er træt af at have ting stablet i flyttekasser…!! Arrrrgh!

4 Likes

Det er ikke helt normal for Årstiden

9 Likes

Pip…stor PIP

18 Likes

Wow! Hvad er det for en?

nok det man populært kalder vintermusvåge …men hedder hvepsevåge…så vidt jeg kan se - eller en meget lys musvåge

3 Likes

Jeg syntes nok, den havde størrelsen, men det hvide forvirrede mig :slight_smile:

I den her tid, hvor der ikke er blade på træerne, ser man dem meget mere. Musvåger ser ud til at have en forkærlighed for at sidde og iagttage i solitære vejtræer.

baseret på næbet tror jeg mest på en musvåge i vinterdragt :slight_smile: Men det er ikke nemt at se forskellen på dem her om vinteren uden at man kan se dem med vingerne ude og set nedefra :tihi:

Men ja - en stor og fin pip :smiley: Den ser ud til at have en god vinter ift. mad :slight_smile:

2 Likes

Har lige fået nye brugte møbler, sofa, stol og skammel.

12 Likes

Hold da op en kontaktstorm en gratis drivhus kan give.

6 Likes

Gusse har også fået fugl nu :grin:
Og Andrea (papegøjen) er så bange for de to små undulater …:smile:
Clara’s (den gule) hedder lille Lyn, kan ikke huske hvad Gusse’s hedder…

12 Likes

Så er Rikke’s hvalpe lige ved at være rejseklare :slight_smile:…Hvalpene blev i går testet af politiet og alle er egnet til tjenestehunde. Det er ekstremt sjældent at et helt kuld bliver godkendt :+1:

20 Likes

I forgårs var jeg ude efter gårdmælk, drejede fra hovedvejen …og så et par flyvende lokumsdøre, så ind til siden, snuppe kamera fra bagsædet, ud af bilen …og så var de jo allerede 400 m væk…

13 Likes

Hvad tror du det var? En forvildet condor? :wink:

Den der vender vingespidserne lidt opad, så ikke en condor. Nærmere en lammegrib…:wink: (Fik jeg engang forklaret af en ranger i en national park :grinning:)

3 Likes

havørn …populært kaldet flyvende lokumsdør pga størrelsen …

6 Likes

De er enorme! :smiley:
Jeg bliver lige betaget hver gang, jeg ser dem. :slight_smile:

Imponerende fanget på kameraet :slight_smile:

3 Likes

Dambruger i Vejle prøver at dæmme op for åen …vist for sent…

3 Likes