Fotografier - uden katte

Busy busy busy

1

2

3

14 Likes

Beesy beesy beesy :slight_smile:

Det er altså en fantastisk solsikke. Har du ikke et billede af hele blomsten?

Har lige købt denne lænestol i dag og får den næste onsdag.
Jeg glæder mig og håber, at kattekræene kan lade være med at kradse i den.

GetImage

8 Likes

Jeg har haft en lignende, bare mørkebrun … der blev ikke kradset i den som sådan, men der kom masser af klo-mærker på den, bare af at kattene hoppede op i den.
Læder er heldigvis et taknemmeligt materiale og man kan skjule meget med læderfedt :ok:

2 Likes

Der er ingen af mine katte, der nogensinde har kradset i min lædersofa. Det var jeg ellers også nervøs for, at de ville. Så forhåbentlig er dine katte lige så velopdragne som mine, Eva :wink:

1 Like

Det håber jeg på Ingrid :grin:
Om ikke andet vil det da vare lang tid før den er ligeså grim som den jeg har.
Den er i stof - men stoffet er efterhånden stukket af flere steder, så den er et miserabelt syn. :frowning_face:

1 Like

Endnu et indtørret frølig, denne gang under sofaen.

3 Likes

Sig mig engang, har I mange frøer i Odense og omegn? Siden I nu er et par stykker i området hvis katte kommer ind med sådan nogle kræ. Og I har tilmed indhegninger.

Jeg har ikke oplevet det før, og det er trods alt vores 3. sommer her.

Ikke længere …

6 Likes

I år har vi vist… :roll_eyes: Sidste år var der ingen, men der var alt også knastørt. Men hvordan de kommer ind i indhegningen er stadig et mysterium :thinking:

1 Like

Jeg er vokset op under denne lysekrone … og nu hænger den i mit hjem :star_struck:

15 Likes

Den er fed. :ok:

2 Likes

Den er en af de tre ting, jeg på forhånd ønskede at arve efter min mor … jeg fik to af dem :ok:

3 Likes

Dejligt. Og den slags er bare dobbelt godt, når det lykkes at få ting man kan lide, og så med historie. :slight_smile:

Mit spisebord er et teaktræ med hollandsk udtræk. Helt tilfældigt er det det tredje bord af den slags jeg har. Jeg er opvokset med det i mit barndomshjem. Og mit første spisebord efter jeg flyttede hjemmefra blev sådan et, fordi jeg lige rendte på en der solgte sit billigt. Efter ti års tid blev jeg lidt træt af det, og købte en anden slags bord som var malet, men det døde da min lejlighed brændte og så stod jeg og manglede et spisebord igen. Og så havde min ene ven et han ikke brugte mere, og sådan endte jeg op med mit tredje teaktræs spisebord med hollandsk udtræk. Med tiden er jeg blevet et glad for træ i min indretning, især teak og fyrretræ, så nu passer det mig rigtigt godt. Plus praktisk i en lille lejlighed.

3 Likes

Fredag i udkantsdanmark:

Sæsonens sidste grillaften. Porterhouse steak + Pinotage. Bemærk den originale Morsø grill. :slight_smile:

13 Likes

Hey - sådan en har vi sgu’ også! :ok:
Indkøbt i -93 og i den grad ikke nurset siden - men den er stadig (mindst… :smirk:) lige så pæn som den afbillede…

En hemmelig kollega har overrasket mig her til morgen med en kajkageroulade :smiley:
Samtidig med en lille notits om, hvor den kan købes :smiley:

(Vi har jo kun det sjov, vi selv finder på her på kontoret … :tihi: )

9 Likes

Fandt denne lille flagermus ude på mit badeværelse :thinking:

16 Likes

Nurh :wehuu:

Det fik mig til at tænke på den her, der både passer til din flagermus og Fritzz :wink:

16 Likes