Fotografier - uden katte

Min erfaring er at det giver helt enormt at omgås heste. De er nogle helt fantastiske skabninger, og jeg får bare en helt anden ro og velvære i kroppen af at have været ude og nusse om en hest (og ride typisk) - så det kan jeg klart kun anbefale :slight_smile:

2 Synes om

JO! SQ…! Jo tak! Jeg kan godt forstå hvis du har lyst til at løbe skrigende væk, men det synes jeg ikke du skal. Bombarder os med hestefotos i stedet :slem:
VH
Susanne

6 Synes om

Helt enig - vis du endelig billeder af både heste og børnebørn.
Det er nogle af de sødeste historier og billeder vi får af dem - to lækre vildbasser der vokser op med dyr. Efter min mening så vigtigt at vise.
At nogle har en anden holdning til påklædning end andre.
Spring op og fald ned på det. Tag det du kan bruge og det du ikke kan bruge sig pyt! :sun_with_face:

2 Synes om

Til dem der elsker hestebilleder, så kan jeg anbefale at følge denne side. Dansk hestefotograf

https://m.facebook.com/juhlsphoto/

1 Synes om

fik et enkelt grynet billede af Lambi …mor kom selvfølgeligt lige efter …

10 Synes om

Så fik vi endelig den sidste kloak plus tilhørende rør skiftet, samt lavet så tagvandet fra laden går direkte i kloakken, så vi er fri for en stor sø, hver gang det regner :tihi:

Fantastisk hvad den mand kan med en rendegraver, alt er ordnet med rendegraveren :thumbup: det var en stor ukrudsplads inden han startede :smirk: sidst vi fik nyt grus på var i 2001

13 Synes om

det er vel ikke for tidligt at lære hvor der er gratis mad om vinteren…

15 Synes om

Min ny bedste ven på Landsskuet i Herning: En simmentaler ko; hun vejer hele 863 kg - og det er mig med den sorte trøje :wink: Det er katteafdelingens nærmeste naboer :slight_smile:

19 Synes om

6 Synes om

@Jeanette, jeg gætter på, du har været ved at uploade et billede mere, men at du så har gemt indlægget, før billedet var færdig med at loade. Som der også står :slight_smile: Prøv evt. igen.

1 Synes om

eller for stort

1 Synes om

5 Synes om

Det er nu altså super hyggeligt med høns i haven. :heart_eyes:

1,1 Stor sølvrandet wyandot
0,1 Stor hvid blå/columbia Brahma
0,1 Stor hvid sort/columbia Brahma
0,1 Stor Sussex
0,1 Stor Blå/randtegnet Orpington

Alle lige knap 6mdr gamle. Så vi må have æg til gode til næste år.

10 Synes om

Har idag investeret i noget RC og nej, det er ikke Royal Canin men derimod Royal Copenhagen :wink:

14 Synes om

Inden du får set dig om har du siamesere af kød og blod i huset :slight_smile: Du ved nok rigtige katte og blå øjne osv :yum::wink:

Næsten uden kat…

Killingepakke fra Petworld.
Er egentlig imponeret over indholdet, når nu den anskaffes kvit og frit. (Jojo, jeg har accepteret henvendelser fra samtlige af deres samarbejdspartnere … men man kan heldigvis takke nej. :slight_smile:)
500 gram Kingsmoor
2 poser Whiskas
1 pose Poésie + 1 lille dåse fra samme mærke
1 pose Dreamies
Legebold omviklet med sisal, påhæftet fjer og noget der rasler. Det er den Einstein har fat i. :smiley:
En lidt ligegyldig skål. Men den skal nok finde et formål alligevel.
Tonsvis af reklame fra føromtalte samarbejdspartnere.

Det hele kommer i en fin kasse, hvor man kan skære hul, så det bliver en sjov hule.

7 Synes om

Billedet her er fra Ørestad station, hvor en blishøne havde bygget rede i bassinet, på en af “forhøjningerne”.
Det er desværre lidt utydeligt, det var begrænset hvor tæt jeg kunne komme på, og min telefon er ikke god til zoom.

Det er egentlig ikke en dum placering af rede. Men hvordan skal de små unger komme op og ned?
Det problem blev da hurtigt fikset med en rampe! :ok::grin:

Jeg glæder mig til at se de kommende år, når flere reder kommer til på de forskellige forhøjninger, og der må bygges ramper på den alle. :sweat_smile:

13 Synes om

Her i huset bliver alle siamesere med sølv :joy:

1 Synes om

hva’ måtte du ryste op med for den ?

400,- jeg har set dem dyrere :wink: