Fotografier - uden katte

Pragtfuld oplevelse i aftes med Almost Irish, der leverede irsk folkemusik med både hjerte og sjæl og en god portion humor. Kan varmt anbefales :thumbup:

11 Synes om

Monumentet på Grathe Hede. Inde midt i Jylland.

Slaget på Grathe Hede, 1157, afsluttede borgerkrigen mellem Svend, Knud og Valdemar. Nu var der kun Valdemar tilbage.

13 Synes om

Godt tip

1 Synes om

Så blev jeg sørme færdig med årets æbleskiver og der ligger en god klat klejnedej i køleskabet. Mit julehumør er åbenbart gået i overdrive i år :julevindue:

15 Synes om

der er jo heller ikke engang en måned til…tror den står på vaniljedimser i weekenden - klejner er længe færdige

6 Synes om

Min datter kommer på tirsdag og hjælper med vaniljekransene. Så kan hun få lov til at dreje håndtaget :grin: Og så bliver jeg vist nødt til at lave et hold terningkager mere. Der er gået svind i dem, efter at have delt ud af dem til højre og venstre :grin: Tror også jeg vil lave peppermyntepastiller i år.

4 Synes om

fik lavet en klump marcipan … :point_up: @solveig, godt nok stor forskel fra den gamle blender …men det virker tilsyneladende…fik lagt en vaniljekranse dej…så i morgen skal der bages

4 Synes om

Må jeg godt bo hos dig i december? :smiley:

1 Synes om

I er velkommen til at kigge forbi, men jeg tror ikke lige her er plads til overnatning :grin:

4 Synes om