Fotografier - uden katte

Mine forældre havde også problemer med mår i deres gamle hus. De blev ved med at komme tilbage selvom de fangede dem. De kan åbenbart lugte at der har været nogle der tidligere.

Hjortetaksolie! Mårene hader det.

… Og vi havde lidt sjov ved, at far havde lagt kluden med det lige over min brors værelse, så han vågnede op en nat ved hele hans værelse stank :hoho:

Så kom den endelig! Min nye Skoda Fabia Combi :rock:

15 Synes om

Sådan en har jeg også købt - dog i brugt - og jeg ææææælsker den! Tillykke med den, jeg håber I bliver glade for hinanden :wink: :flag:

2 Synes om

Har set frem til at få bagdøre og et stort bagagerum - og lidt flere HK :wink::wink:

Tillykke

Ja plads kan man ikke få for meget at, når vi køre afsted på udstillinger.
Slæbte du også transportkasser med ud da du skulle købe?

Næsten, jeg havde målt det hele op og havde en liste og målebånd med. De grinte lidt af mig ovre hos Citroën :wink::wink:

7 Synes om

Jeg er gået totalt strikkeamok, hvilket kan ses på min Facebook og Instagram.

I dag blev nyeste projekt færdig - et sjal ved navn Dragon Tail.

Nu er der så en udfordring.
Jeg er ikke sikker på hvad næste projekt skal være - og har ikke rigtig noget på pindene lige nu. Så sidder og kigger efter opskrifter på huer, da jeg har garn der er godt egnet til det.

17 Synes om

Hvor er det flot Louise :ok_hand:

2 Synes om

Tusind tak

1 Synes om

Lille Molly :heart:
4 mdr og vejer nu 1200 g :slight_smile:

18 Synes om

Hvor er hun kær :two_hearts::two_hearts: den lille Molly

1 Synes om

Hun ser super sød ud :love:, men jeg ville være vildt bange for at komme til at træde på sådan en lille en. Og deres ben ser så tynde ud …

1 Synes om

Tak :blush:
Ja hun er så :heart:

Tak :slight_smile:
I starten da vi havde hende ( og de andre chihuahuaer vi har haft) var vi også meget bange for at træde på hende eller klemme hende i døren for hun drøner bagefter en altid.
Men der går ikke mange dage før de har lært at passe på vores ben eller have øjenkontakt med os før de går efter os ved dørene.
Og ja, deres ben er virkelig tynde…Mosquitos er som en finger og han er voksen …

1 Synes om

Hold da op, hvor er hun godtnok bedårende - kan godt forstå, at I er forelskede i hende :heart_eyes:

1 Synes om

Kala

11 Synes om

Har i fået en ny hund eller låner i hende

Smuk hund - er det en Rhodesian Ridgeback ?

Vi bøjes med at låne :slight_smile: Vi er helt afklaret med ikke at skulle have hund igen :slight_smile:

Takker, jeps hun er en Rhodesian Ridgeback :slight_smile: