Fotografier - uden katte

Bretonen er en jagthund, en hund med brug for masser af motion, træning og stimuli!

… men vigtigst af alt, det er en blød sofa at sove længe i sammen med sit menneske :hoho: :heart_eyes:

21 Synes om

På tur i kulden :grinning:

16 Synes om

Jeg burde nok ikke…men kan ikke lade være…
Sådan et foto fik vi i morges med…godmorgen farfar og farmor…:heart:
Jo…man bliver nok lidt småtosset når man bliver bedsteforældre…men pyt…ikk’ :heart:

12 Synes om

Det var da en dejlig morgenhilsen fra lille søde Sofie :ballonbamse:

1 Synes om

Det gør man helt klart, og det er uanset om det er på det jeg kalder børnebørn på røde, gule eller grønne plader :jubiii: De er alle elsket lige højt :sparkling_heart::heartpulse::heartbeat::revolving_hearts:

2 Synes om

Hjælp der er hul i vores hus, og et rør, der er meget karakteristiske bid mærker,
håber det bliver lukket før jul.


1 Synes om

Shit, Esben… dækker forsikringen i det mindste?
VH
Susanne

2 Synes om

Uha, det ser træls ud, Esben :s: Men i det mindste er det vel godt, at I har fundet ud af det, så det kan blive fikset. Og så der kan blive gjort noget ved rotterne - hvis det er sådan nogle?

Jo vi har en selv betaling på 3500, så det er godt at vi har købt julegaver, ellers var de blevet små.

De har så også gnavet i kabler på loftet den er ikke god.

Og jeg er på jagt med store klapfælder efter de sidste dyr.

Esben, du har huset fuld af katte, what is the problem? :slight_smile:

1 Synes om

Nuhr :hjertehop:


Rotter er lidt større, end vores killinger

10 Synes om

Løsningen er åbenbart natugler :grinning:

https://www.dr.dk/nyheder/regionale/midtvest/sover-om-dagen-og-jager-om-natten-ugler-saettes-ind-i-kampen-mod-rotter

2 Synes om

De har også kuglehoveder, så de passer fint ind hos Esben :grin:

4 Synes om

Undskyld, men hvad er det???

Første lort fra killingerne. Ikke større end en negl…

Too much? :huh:

4 Synes om

Du har i hvert fald i den grad stemplet dig selv som Crazy Cat woman hvis ikke man allerede var klar over det :grin:

Fnis :hoho:

Dengang jeg fik Cookie, der lavede hun også en lille bitte :poop: i bakken. Da stod jeg også og sagde nuhr

1 Synes om

Er gået igang med at finde træ til en kasse, er der en der kender målene til sådan en kasse.

Her ville jeg indsætte et bilede af en død r…
Det er en anelse klamt så det kommer i ny tråd

3 Synes om