Fotografier - uden katte

Mosquito :heart:
Snart 9 år :slight_smile:

11 Synes om

Vaffel er en dygtig storvildtsjæger. Han fanger indtil flere visne blade hver eneste dag og de fleste smider han i madskålen. Præcis som han gør når han fanger mus. Der må være langt mellem musene her om vinteren, med alle de blade han slæber ind. Skøre kat :joy:

10 Synes om

Her er lidt fra flytningen.
Og min nye sofa, og vaskemaskinen :heart_eyes:

16 Synes om

Er du nødt til at have køleskabet i soveværelset? Jeg kan huske du skrev noget om køkkenet, der ikke var blevet som forventet?

Jeg håber, der er blevet gjort godt rent i løbet af weekenden, inden du flyttede ind. Også komfuret.

1 Synes om

Køleskabet er skam i køkkenet. Det på billedet er min egen skabsfryser, som jeg købte da jeg kun havde en minimal frostboks i køleskabet. Inden renoveringen havde jeg også fryseren i soveværelset - og det er blevet en vane for mig.

1 Synes om

3 Synes om

Og det fik jeg ret i. 13 dage senere, og Chili skal lige springe op på bordet, som hun plejer. Men der står noget på bordet, som hun ikke kan se fra gulvet, så hun kan ikke komme op. I stedet ender hun - som det fremgår af perforeringerne - med at hænge i voksdugen, indtil hun kan nå jorden med bagbenene. Det er mere, end selv en kraftig kvalitet kan holde til. Møgøre :venter:

6 Synes om

Peter tygger i kanterne så vi har voksdug med blondekant :roll_eyes:

3 Synes om

Vend dugen en ½ omgang og stil lysestager/salt&peber ovenpå hullerne … problem solved :grin:

Ja, indtil hun laver et nyt :hoho:

1 Synes om

Jeg må bare ha sådan et kamera, motivet er mit loft hvor mine loft husdyr har rodet rundt.

3 Synes om

under foderbrættet er der i øjeblikket fyldt med kvækerfinker :smiley:

9 Synes om

Mens vi venter på foråret, står orkidéerne i vinduet og viser vej:

Jeg håber, de når at springe ud, før Chili får dem ødelagt.

12 Synes om

Kattenes terrasse, set udefra. Håber de bliver glade for den

20 Synes om

Det bliver i helt sikkert alle sammen… den er flot

1 Synes om

Tak

Den er nogenlunde diskret, og det kan jeg godt lide.
Terrassen lige udenfor er min egen, haverne bliver dog først etableret til sommer.

Udover denne altan på ca 6m2 har jeg en lukekt altan på ca 12m2.

2 Synes om

Hvor bliver det dejligt for dem, @louiseogbuster .! Hvordan var det nu - skal I blive i denne lejlighed, eller er det midlertidigt?

1 Synes om

Dette er vores “rigtige” lejlighed, så her bliver vi :wink:

4 Synes om

Får de lov at komme helt ud, når have engang er anlagt?

Ja, planen er en indhegnet have, når vi kommer så langt, hvilket nok først bliver næste forår.

4 Synes om