Fotografier - uden katte

på face, vi hentede den i Herning, sammen med et legekøkken og andet tilbehør for 750 kr

750%20kr

Det er meningen han skal have køleskabet hjem til maj, resten bliver her så alle børnebørn kan få glæde af det

Det sæt er virkelig flot og vildt billig

Nu mangler jeg helt et legekøkken :tihi:

Ja, den er ikke til at undvære, har endnu ikke mødt et barn der ikke syntes det er et hit :tihi::tihi:

Gæt en klat

En gennemtygget fugl?

En meget klam snegl

Jeg håber ikke du finder dem på dine katte

nope den kommer ikke i de luftlag :slight_smile:

nope inge snegl, den lagde på gulvet hos Johnny og min første tanke var hvor har han fået en fisk fra :stuck_out_tongue_winking_eye:

Så en fisk?

Ingen fisk, men et land/vand dyr med æg i mavsen :slight_smile:

En tidligere frø :face_vomiting:

Noget salamander agtigt… tænker pga det plettede skind

@PjevseMalene
Har tryllet igen og NØJH jeg glæder mig til min datter ser denne trøje! Hun laver næsten ikke andet end at synge den sang om og om igen. :joy::see_no_evil:

Hvor er det flot - det bliver hun bestemt fin i :ok:

Åh sådan en kunne min 3 årige også godt ønske sig… Den sang skal synges så ofte at den driver os voksne til vanvid

:joy: Ja den er et stort hit, troede det ville gå i sig selv efter nogle måneder - men nej :see_no_evil:

Jeg måtte lige høre den på Tuben - og lad mig sige det på den måde : Jeg er glad for, at jeg ikke har en shark-glad 3 årig i huset :joy:

:joy::joy::joy:
Den var sjov nok de første 2 gange meeeen nu får jeg altså pip. Og det bedste ved trøjen er datteren er i en periode hvor KUN blå eller gule ting dur! :laughing: Glas, bestik, tallerken, jakke ect. Det kan kun bruges hvis det har korrekt farve. Så hun bliver lykkelig når den trøje ankommer.

Åh ja det kendes…

Nøj hvor kan vi komme til at synge mange andre sange, når hajen nogle gange flytter ind…

Ligner klart en frø? :slight_smile: Passer også med æggene