Fotografier - uden katte

Gæt en klat

En gennemtygget fugl?

1 Synes om

En meget klam snegl

Jeg håber ikke du finder dem på dine katte

1 Synes om

nope den kommer ikke i de luftlag :slight_smile:

nope inge snegl, den lagde på gulvet hos Johnny og min første tanke var hvor har han fået en fisk fra :stuck_out_tongue_winking_eye:

Så en fisk?

Ingen fisk, men et land/vand dyr med æg i mavsen :slight_smile:

En tidligere frø :face_vomiting:

1 Synes om

Noget salamander agtigt… tænker pga det plettede skind

1 Synes om

@PjevseMalene
Har tryllet igen og NØJH jeg glæder mig til min datter ser denne trøje! Hun laver næsten ikke andet end at synge den sang om og om igen. :joy::see_no_evil:

10 Synes om

Hvor er det flot - det bliver hun bestemt fin i :ok:

1 Synes om

Åh sådan en kunne min 3 årige også godt ønske sig… Den sang skal synges så ofte at den driver os voksne til vanvid

1 Synes om

:joy: Ja den er et stort hit, troede det ville gå i sig selv efter nogle måneder - men nej :see_no_evil:

Jeg måtte lige høre den på Tuben - og lad mig sige det på den måde : Jeg er glad for, at jeg ikke har en shark-glad 3 årig i huset :joy:

1 Synes om

:joy::joy::joy:
Den var sjov nok de første 2 gange meeeen nu får jeg altså pip. Og det bedste ved trøjen er datteren er i en periode hvor KUN blå eller gule ting dur! :laughing: Glas, bestik, tallerken, jakke ect. Det kan kun bruges hvis det har korrekt farve. Så hun bliver lykkelig når den trøje ankommer.

1 Synes om

Åh ja det kendes…

Nøj hvor kan vi komme til at synge mange andre sange, når hajen nogle gange flytter ind…

1 Synes om

Ligner klart en frø? :slight_smile: Passer også med æggene

1 Synes om


Nu bor der så en lille hermelin på vores terrasse og loft :neutral_face: spørgsmålet er om den gør ligeså meget skade som en mår og hvad vi stiller op med den :slight_smile:
Den er faktisk ret kær :blush:

6 Synes om

det er nok kun husmåren der er slem…har haft både brud og hermelin uden at mærke noget til dem…

2 Synes om

Super, så får den lov at blive :slight_smile:

Jeg var nødt til at google, hvad en hermelin var for en fisk … en hermelin er da en kanin :ups:

1 Synes om