Fotografier - uden katte

Ja det er dælme da billy :ok:

Ja, jeg ærgede mig også over at jeg ikke kunne bruge mere end en til noget :slight_smile:

Kunne du ikke have smidt den i fryseren?

Haha, der er ikke plads :smiley: Vi er bedre til at komme ting i fryseren end til at tage dem ud :tihi:

Åh kender det godt :joy::joy:

Vi er i gang med den store oprydning, har simpelthen så meget til at ligge både af vores eget og fra flere dødsboer, som vi ikke bruger.
noget sælges, andet gives væk bla denne glaskugle der manglede en ny lyskæde, normalt skal den hænge, men syntes denne ide er genial og super flot

5 Synes om

@Jeanette Helt enig, super flot! :thumbup:

1 Synes om

:smirk: Pt. Mor 1-0 begge børn underholdt.

  • så må vi se hvordan det fungere om 14 dage. :see_no_evil:

16 Synes om

Så fik jeg nyt legetøj, glæder mig til at bruge det.

18 Synes om

Vi har også været ude og svinge dankortet idag :wink:

16 Synes om

Tillykke :flag: En toyota hvad? :slight_smile:

Auris Touring Sport hybrid :slight_smile: så nu skal vi lære at køre økonomiske :stuck_out_tongue:

8 Synes om

:dohdoh:

9 Synes om

Flot aftryk - så mangler du vel bare, at kattene også sætter deres aftryk, på den interne “wall” of fame…? :sunglasses:

2 Synes om

Alting drejer sig om kattene her i huset, så jeg tænker, det bliver mit spot :rock:

4 Synes om

Så fik vi camperen hjem igen og lidt personlighed må der til

16 Synes om

Når man ikke kan “læse” :joy::see_no_evil:
Manden spurgte om jeg ikke ville lave en bette pizza til ham, det kunne jeg da godt lige smide i mikroen med baby på armen, og sætte den til 12min

8min og der kom tykt røg ude fra køkkenet :roll_eyes::scream: Den skulle KUN have 3min i mikro og 12-14min i OVN!

:woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

Hvem pokker skriver kun tiden for ovnen på forsiden - men begge tider på bagsiden hvor ingen kigger. :see_no_evil:

2 Synes om

Så fik jeg endelig hængt mit skilt op som min svigerfar lavede til mig sidste forår…

16 Synes om

nå…kom til at købe et “nyt” objektiv, så det skulle lige prøves …

fætter langøre og en citronsommerfugl …

10 Synes om

Så kom mine ponyer fra USA :heart_eyes::clap:t3:

6 Synes om