Fotografier - uden katte

Jeg var nødt til at foretage et par noget uautoriserede stop på vej hjem fra værkstedet med Picantoen. Den slags sker alligevel ikke hver dag:

Haha … denslags billeder har jeg en del af :grin:
Der er bare noget fascinerende ved sådan en talrække …

Ved godt mange babyer har noget :slight_smile: Vi havde også snakket lidt om at skulle afsted inden SP foreslog det, bare for en sikkerheds skyld.

Planer er til for at blive ændret - det blev kylling til aftensmad :hoho:

Ja det er dælme da billy :ok:

Ja, jeg ærgede mig også over at jeg ikke kunne bruge mere end en til noget :slight_smile:

Kunne du ikke have smidt den i fryseren?

Haha, der er ikke plads :smiley: Vi er bedre til at komme ting i fryseren end til at tage dem ud :tihi:

Åh kender det godt :joy::joy:

Vi er i gang med den store oprydning, har simpelthen så meget til at ligge både af vores eget og fra flere dødsboer, som vi ikke bruger.
noget sælges, andet gives væk bla denne glaskugle der manglede en ny lyskæde, normalt skal den hænge, men syntes denne ide er genial og super flot

@Jeanette Helt enig, super flot! :thumbup:

:smirk: Pt. Mor 1-0 begge børn underholdt.

• så må vi se hvordan det fungere om 14 dage. :see_no_evil:

Så fik jeg nyt legetøj, glæder mig til at bruge det.

Vi har også været ude og svinge dankortet idag :wink:

Tillykke :flag: En toyota hvad? :slight_smile:

Auris Touring Sport hybrid :slight_smile: så nu skal vi lære at køre økonomiske :stuck_out_tongue:

:dohdoh:

Flot aftryk - så mangler du vel bare, at kattene også sætter deres aftryk, på den interne “wall” of fame…? :sunglasses:

Alting drejer sig om kattene her i huset, så jeg tænker, det bliver mit spot :rock:

Så fik vi camperen hjem igen og lidt personlighed må der til