Fotooptagelse i Fredericia den 9 April?

Havde da næsten helt glemt at dengang der var udstilling i Fredericia, at jeg fik taget billeder af Kurt til at komme med i puljen om at han måske kunne blive brugt som billed på kattefoder fra Vital Petfood.

I dag blev jeg meget overrasket, da der kom dette med posten

De har valgt at bruge Kurt til deres markedsføring i 2011, så i den anledning ville de lige sende mig dette meget store og fine billed, HOLD da op :juhu::juhu::hjerte:

Så jov jov der kommer der lidt mere reklame for Kurilean Bobtail næste år i danmark, og resten af europa :høhø::høhø:

Andre som har fået taget billeder, som har fået denne fine nyhed lige op til jul (ekstra julegave :tihi:)

Tillykke :slight_smile:

[QUOTE=Leumica;755535]Havde da næsten helt glemt at dengang der var udstilling i Fredericia, at jeg fik taget billeder af Kurt til at komme med i puljen om at han måske kunne blive brugt som billed på kattefoder fra Vital Petfood.

I dag blev jeg meget overrasket, da der kom dette med posten

De har valgt at bruge Kurt til deres markedsføring i 2011, så i den anledning ville de lige sende mig dette meget store og fine billed, HOLD da op :juhu::juhu::hjerte:

Så jov jov der kommer der lidt mere reklame for Kurilean Bobtail næste år i danmark, og resten af europa :høhø::høhø:

Andre som har fået taget billeder, som har fået denne fine nyhed lige op til jul (ekstra julegave :tihi:)[/QUOTE]

Stort tillykke søde.
Det er jo bare kanon flot, Kurt er også bare en dejlig kat, så kan godt forstå at de har valgt ham.

Super, Marianne! Han er jo også en pæn kat, vi har jo lige set det i Vorbasse også :juhu:
VH
Susanne

Ej hvor fedt! :smiley: Tillykke!

Herlig ekstra julegave :slight_smile:

Tillykke med det, han er også en flot fyr :wink:

Super tillykke.

Hvor er det et godt billede af Kurt.

Ej hvor fedt! Men han er jo også bare en rigtig skøn dreng :smiley:

Flot billede af dejlige Kurt. Tillykke. :slight_smile:

Et stort tillykke herfra - Det er sgi da stort sådan at få sig en reklame-mis :wink:
Kan godt forstå du er en meget stolt mor :wink:

Tillykke med det! :smiley:

Det er nu skønt når andre også synes vores missebørn er dejlige :hjerte: