Fotosession med Sander

Sanders opdrætter har haft efterlyst nogle voksenbilleder af ham til at sætte på hendes hjemmeside og i det gode vejr var det oplagt at gå en tur ud på terrassen og opfylde hendes ønske :slight_smile: Og når nu jeg ved, han har mindst én fan herinde, skal I da også have lov at se ham :wehuu:

I en anden tråd blev det postuleret, at cremefarvede katte havde glansløs pels - det vil Sander gerne modbevise med disse billeder :smiley:

Han er da bare lige lidt for smuk. -wehuu

Dette bliver min yndlinngetråd idag :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Du må forøvrigt godt fortælle Sandermusen, der er en flok tæpper syet til ham, han skal bare vælge :tihi:
Men det ER svært at sy et sejt tæppe, der både skal være rå, lyst og mandigt.
Kan du ikke lige forhøre dig ved ham om han kan specificerer det lidt så jeg ikke sender noget der er for tøseagtigt:ups:

Det kan du tro, jeg skal :thumbup:

Hvor er han fiiiiiiin - og han nyder rigtig det gode vejr. :wehuu:

Hvor er han bare smuk :wehuu:

Sander hilser og siger, at det skal være lyst, så man ikke kan se hans hår - det er vigtigere, at det dufter af ham end at det bliver rent :D:D

Og så må der ikke være for meget tøsemønster på, men striber og pletter er pæne :thumbup:

Men hvis du har lavet nogle stykker, kan du vise billeder, så vi lettere kan vælge :stuck_out_tongue:

Sikke en lækkermås :slight_smile:

Jeg tager lige et par billeder af potientielle Sandertæpper iaften.
De han ikke vælger kan andre så eventuelt købe :høhø:
Alle pengene går til misser i nød:ok:
Brita, der er på vej ud af døren…og som også liige skal nå at køsse på nogle små mislinger :wehuu:…inden

Hvor er han da fiiiiin :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Smukke dejlige Sander, du er bare for lækker:wehuu::wehuu:
Knus Elin

Smukke smukke misser. Han ser da bare for lækker ud :besvimer:

Hold da op, han er flot
Hilsen Lisbeth

:wehuu: Ajjjj hvor er han bare dejlig :hjerte::hjerte::hjerte:
Og så lige et spørgsmål fra en, der ikke kender såååå meget til Burmesere. Er han et typisk eksemplar af racen :? Jeg synes flere andre burmesere, jeg har set er lidt rundere i ansigtet.
Min kusines 13 år gamle burmeser ligner dog Sander - er også Creme - så jeg tænkte på om der findes flere typer, og hvordan en Burmeser i dag skal se ud.
Jeg understrege igen, at jeg ikke ved noget om racen og bare gerne vil vide noget mere. :slight_smile:

Og igen - -love han er bare dejlig :hjerte:
Hvis du kommer til Roskilde på Lørdag, så kommer jeg gerne forbi og nusser :wehuu:

Hvor er han da en smuksak - og har han mistet en fan, mon så ikke han har fået nogle nye i stedet?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kommer til Roskilde på lørdag - men ikke med Sander :slight_smile:

Galliano, som kan ses i galleritråden om “Farlig ny beboer” og til højre i mit banner, vil dog garanteret gerne nusses på :D:D

En europæisk burmeser er som udgangspunkt ikke rund noget sted - det er den amerikanske standard. Men en fertil hankat vil syne temmelig rund i hovedet og eftersom Sander blev kastreret ved 14 uger har han aldrig været i nærheden af hankattekinder :slight_smile: Han har mange gode punkter i forhold til standarden, bl.a. hans kropsstørrelse, men er til gengæld usandsynligt fladpandet og har indtil videre mistet en (ud af én mulig) nominering på netop det problem.

Men Sander er købt til at være sød - og Sander er sød :hjerte::hjerte::hjerte: At han så også synes, udstillinger er hyggelige, fordi der er damer, der nusser, er en anden sag :smiley:

Billede no. 2 er lige så det siger…“kom og kys mig, smukke”:wehuu:
Tæpperne må vente, jeg har ordnet terasse og slået græs i den store løbegård og 4589374654 andre ting idag, så gamle jeg er kvæstet.
Jeg orker kun at køsse mislinger resten af aftenen :ups:

[quote=kamikaze;234534]Billede no. 2 er lige så det siger…“kom og kys mig, smukke”:wehuu:
Tæpperne må vente, jeg har ordnet terasse og slået græs i den store løbegård og 4589374654 andre ting idag, så gamle jeg er kvæstet.
Jeg orker kun at køsse mislinger resten af aftenen :ups:[/quote]

Jeg er sikker på, Sander gerne venter tålmodigt :thumbup:

[quote=Temple Bar;234157]

[/quote]

:uha: :uha:ÅÅÅÅHHHH, min Sanden… Han er bare SÅ LÆKKER, den store cremetingest :besvimer:

Er du ikke ked af, han ikke er fertil?? Sikke nogle missebabes, han kunne producere -love (en lille klon til mig for eksempel…)