Fotospam fra Casa KRAKA (og de andre 7 4benede) + Luise ;)

1000 tak til Luise for en skøn eftermiddag med en splendid frokost og lækker kage, masser af kattesnak og -nus og begge naboernes skønne hunde:tak:
Fridas “indbrudsforsøg” til naboens 3 fredelige store Grand Danois under hegnet gennem et hul, hun vist lige havde opdaget, viste en ganske stor portion selvtillid og viljestyrke hos den unge dame:høhø:
Frederik er en charmerende gadedreng:inlove: Havde det bare været en hankastrat, vi var på udkig efter…
“Bollen” - Kejser - er kuldets største killing med al den selvtillid, det medfører:p
Sidst - men bestemt ikke glemt - er kuldets mindste killing, Kraka:hjerte: Hun bliver nemt tromlet af sine brødre, så hun folder sig bedst ud, når de går sukkerkolde - men så er hun altså også supercharmerende og sprængfyldt med energi! Vi glæder os meget til at få hende hjem:hjerte:
Hildi er en sjov og ganske imponerende størrelse:thumbup: En rigtig Siameser prinsesse med evne til at tilpasse sin adfærd, alt efter om hun tumler med en af drengene eller leger mere feminint med fx Kraka, eller om hun er i gang med at sno et uskyldigt menneskehjerte rundt om sin fine lille potespids:pote: Det har været fantastisk for hende at have de 4 småsøskende:ok:
Dione er en fantastisk MOR for alle 5 killinger:hjerte: Hun tager moderrollen meget seriøst - det kunne være dejligt at møde hende igen, uden at hun havde killinger at passe på:D
Lucky virker til at være et vanedyr (uden synderlig meget lyst til at lære nyt):høhø: Siamesere forstår han - de der sære “stribere” forstår han ikke:S Sidder man på HANS havestol, får man ham på skødet, for ingen andre stole er gode nok:surrender1:
Sugieh er SMUK:hjerte: Hun holder sig lidt for sig selv, men man kan da få lov at kæle hende, når hun ligger i en hængekøje i fred for de 5 baryler:hjerte:

Ih, hvor er det nogle dejlige billeder! I har vist haft en god eftermiddag i det jyske. :thumbup:

Det var en herlig dag :thumbup:
Men jeg må sige, at beskrivelsen af misserne fik en smule fat i vandet på Låwise :tihi: Det er ramt som de virkelig er :slight_smile:

Vel ankommet til Casa Sugieh, hygger vi bla. med at Luise viser hvor meget Lucky han sulter!

Der er fart på killingerne!

Og jeg prøver at fange en græs-ædende Hildi.

Men godbidderne er simpelthen for skønne.

Og killingerne vil bare ikke sidde stille. :venter:

Der kom nogle dryp, så vi flyttede midlertidigt ind i stuen, hvor Frederik gik lidt sukkerkold.
(Her starter den farlige tilfangetagelse!)

Det dårlige vejr udeblev, og Hildi var liiiidt for glad for at hoppe op i kagen på sofabordet, så vi gik udenfor igen.
Hvor Lykke viser Lucky at man godt kan være kræsen

“Se selv, man kan godt pille nødderne fra!”

Men Lucky har mere travlt med at skue ud over sit rige, fra sin siddeplads på Lykke.

Bollen og Frida går kold på måtten, og Hildi prøver at snige sig til en tår.

Dione synes dog at kameraet er interessant

Vaskning forekommer

Bollen og Frida i et roligt øjeblik

Som bliver lettere forstyrret af Hildi der ÆÆÆÆLSGER sine søskende

Sugieh er helt klart IKKE imponeret over min kat…

Lidt ligesom Frederik og Hildi ikke er imponerede over at deres sovedyr (mig), rejser sig.
(Jeg sværger, det var en sammensværgelse mellem Frederik, Hildi og Luise’s sofa. De indfangede mig, og tvangsputtede mig!
Først Frederik og sofaen, og senere kom der fra gulvet en lille brægen som fra et får, hvorefter Hildi sluttede sig til mine fangevogtere, ved at plante sig lige foran mit ansigt!)

Men så er det godt at man har hinanden!

Tak til Luise for gæstfrihed, lækker lille frokost, kattehygge, og en dejlig sofa med 2 nuttede killinger.
Stod det til mig, havde jeg ligget der med dem endnu. :slight_smile:

Næste gang I kommer forbi må I lige hilse på de to tosser herovre også :stuck_out_tongue: