Fra nuttet killing, til smuk voksen hunkat :o)

Fandt lige nogle gamle billeder af Fiona. De er fra hendes gamle madmor :slight_smile:
Det var de pga. de billeder at jeg faldt for hende. Hun så simpelthen så kær og uskyldig ud :smiley: Hvilket jeg har erfaret at hun IKKE er :muhaha:
Men hun er nu udviklet sig til en smuk elegant voksen kat :slight_smile:

På killinge billederne tror jeg at hun er en 5-6 uger. Hun er i hvert fald bette :slight_smile: Og på voksen billederne er hun 17 måneder :slight_smile: altså næsten 1½år :slight_smile:

Vil også gerne se billeder af jeres misseres udvikling :slight_smile:

Billederne er af Bølle fra vi fik ham hjem (ca. 12 uger) til han er 6-7mdr… :slight_smile:

Men ja… Hun ser godt nok skøn og uskyldig ud som lille bette… :slight_smile: Det ændrer sig hurtigt… :smiley:

Hehe ja det gør det nemlig:muhaha:

Århh hvor er de bare blevet nogle flotte store missere :wehuu:

Ja syntes det er utroligt med sådan en udvikling :wehuu:

Nåååå hvor er de bare dejlige begge misser:wehuu: Jeg har kun en voksen Bimse, men skal da lige finde billeder:wehuu:

Theodor som 12 uger

Theodor 21 måneder

[quote=SineGry;121190]Theodor som 12 uger

Theodor 21 måneder
[/quote]

Ihh han er da smuk :wehuu::wehuu:
Mig ha’ :ups:

HIHI tak. Mna kan desværre ikke se de blå øjne, jeg er en klovn til at tage billeder

Hehe kender det ALT for godt. Det er ellres synd, for Fiona har nogle smuukke øjne. :slight_smile:

Ja det er bare SÅ super ærgeligt. Så har man et ellers super billede, også erv øjnene selv lysende

Nemlig. Men det skulle hjælpe at tage billeder når det er rigtig lyst. Men det er jo om aftenen kattene ter sig underligt :stuck_out_tongue:

Dejlige billeder - både af killinger og voksne.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

PS. Jeg er vild med navnet Fiona - det havde jeg valgt til Ferina (kuldet skulle starte med F), men så havde dem, der skulle have hendes søster også valgt det til deres killing - og de kom først.)

[quote=Eva;121217]Dejlige billeder - både af killinger og voksne.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

PS. Jeg er vild med navnet Fiona - det havde jeg valgt til Ferina (kuldet skulle starte med F), men så havde dem, der skulle have hendes søster også valgt det til deres killing - og de kom først.)[/quote]

Fiona er også et vildt smukt navn :wehuu:
Men min svigermor(d):tihi: kalder hende for trolden. Efter den der Shrek film. Grr :tihi::tihi: