Fra Skaldekat til smuk mis

Sådanne så Charlie ud da jeg mødte ham første gang. Min datter havde hentet ham hos hans forrige ejer og kørt ham direkte til dyrelægen for at få ordnet pelsen.-tommelned

Og se så den skønhed som han er blevet til…kæmpe forandring -wehuu

-wehuu-wehuu Sort skønhed-wehuu-wehuu

Århhh sikke en forandring! -lovelove

hvor er han dog blevet fin - hvor er det godt han kom hjem til dig og kunne blive så smuk :slight_smile:

WOW, og som glansen er kommet igen -savle :slight_smile:

Hold da op - han er slet ikke til at kende igen!

Ja han ser sørme noget slukøret ud på det første billeder :confused:

Men hold da op for en overfrakke han kan prale af på det sidste! Det er en rigtig krammepels :slight_smile:

Ja og så tror jeg ikke engang at han har fuld pels endnu da han så sådanne ud inden han blev klippet…dårlig kvalitet, men man kan da se noget

Hvor er han smuk…smuk…smuk…

Er det fordi, de ikke gad at frisere ham??

Kærlige tanker
Mona-wehuu

Ja det er fordi han ikke blev friseret. Han var så knudret at han ikke engang kunne hoppe op på en seng.

Hans bedømmelse af afstand efter han fik frihed igen var total væk. Nogle gange hoppede han ikke langt nok, og andre gange hoppede han over det sted han ville lande.

Hans higen efter kærlighed var helt enorm, og som nu når han er uden skal han hele tiden bekræftes på at vi elsker ham.

Det er somom han kommer ind og siger…nøj hvor har jeg savnet dig…har du savnet mig…

Sikke dog en lækker forandring. -love -love

Ej hvor er han bare blevet en lækker haps. Øj han er dejlig

Han er bare så dejlig og utrolig kærlig at man slet ikke kan fatte at nogen kan have mishandlet ham på den måde han var da vi fik ham.

[quote=birtheras;57769]Ja det er fordi han ikke blev friseret. Han var så knudret at han ikke engang kunne hoppe op på en seng.

Hans bedømmelse af afstand efter han fik frihed igen var total væk. Nogle gange hoppede han ikke langt nok, og andre gange hoppede han over det sted han ville lande.

Hans higen efter kærlighed var helt enorm, og som nu når han er uden skal han hele tiden bekræftes på at vi elsker ham.

Det er somom han kommer ind og siger…nøj hvor har jeg savnet dig…har du savnet mig…[/quote]

Åh…Birthe jeg sidder her med gråden stikkende i halsen.
Stakkels - stakkels missekat.

Jeg er bare så lykkelig på hans vegne - jeg har pludselig
lyst til at danse sammen med ham og dig.
-danse
Utallige kærlige tanker
du dejlige Birthe og du dejlige missekat.
fra Mona

[quote=Mona;57860]Åh…Birthe jeg sidder her med gråden stikkende i halsen.
Stakkels - stakkels missekat.

Jeg er bare så lykkelig på hans vegne - jeg har pludselig
lyst til at danse sammen med ham og dig.
-danse
Utallige kærlige tanker
du dejlige Birthe og du dejlige missekat.
fra Mona[/quote]

Tusinde tak søde Mona

Sikke en smuk forandring -thumbs

Der er virkelig nogle katte - for ikke at sige mange - der ikke kan fordrage at blive redt og børstet, derfor tror jeg det tit ender sådan.

Jeg forstår så glimrende ejerne af de katte.
Jeg er blevet både revet og bidt og hvæset af - og det er ved gud ikke særlig sjovt, når man skal en tur på skadestuen efter at man har prøvet at rede sin kat.

Derfor ender det for det meste med, at katten må en tur til dyrlægen for at blive klippet ned - det er mere humant endt selv at begynde at klippe og rive i pelsen.

Sikke en dejlig forandring og han er dejlig -wehuu

Ja han er godt nok blevet en smuk sag. Og godt du kunne tage dig af ham -wehuu -wehuu

[quote=Gugger;57985]Der er virkelig nogle katte - for ikke at sige mange - der ikke kan fordrage at blive redt og børstet, derfor tror jeg det tit ender sådan.

Jeg forstår så glimrende ejerne af de katte.
Jeg er blevet både revet og bidt og hvæset af - og det er ved gud ikke særlig sjovt, når man skal en tur på skadestuen efter at man har prøvet at rede sin kat.

Derfor ender det for det meste med, at katten må en tur til dyrlægen for at blive klippet ned - det er mere humant endt selv at begynde at klippe og rive i pelsen.[/quote]

Den største modstand Charlie gør er at han grynter lidt. Så det har helt sikkert i dette tilfælde ikke haft noget med det at gøre. Han er godmodigheden selv og derfor fatter jeg heller ikke at han skulle behandles på den måde.