Fra Strøby udstilllingen (Cæsar & Rags)

Lige et par af de billeder jeg fik taget i Strøby

Rags

Cæsar

Ukendt, men kunne bare ikke stå for katten i sækken (og pigen ville gerne fotograferes)

:slight_smile:

Sikke nogen gode billeder!

Dejlige billeder af de to vilddyr og katten i sækken. Tak, Pia. :smiley:

Tak for de flotte billeder af den sure Cæsar :tihi:

Han er lidt af en model ham Rags :slight_smile:
Jeg fik også taget et par stykker :hjerte:

[QUOTE=Theomilou;977589]Han er lidt af en model ham Rags :slight_smile:
Jeg fik også taget et par stykker :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Maj. Er det din hånd, han snuser så interesseret til? :slight_smile:

Nej, søde Finn Frode. Det er din isse :tihi:

Sikke nogle fine billeder, af nogle yderst fine katte!

Jaså…:? Det må være fordi, jeg sjældent ser min hovedbund fra den vinkel… :klapper:

Sikke en masse dejlige billeder, tak for kigget :slight_smile:

Dejlige foto af en smukke misser :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

Resten af billederne kan ses HER
Der er ikke flere af Rags, men et par mere af Cæsar

:slight_smile:

Årh lækre Rags :hjerte: Og den der “kat i sækken” hvad er det egentlig for en? (altså race?) Er det en burmeser eller hvad? Den er pæn :slight_smile:

Synd for Cæsar (og Vivi), at han havde sådan en dårlig dag. :trøste:

Det er en burmilla :slight_smile:

Ja det var lidt ærgeligt at han blev så vred over legetøjet, når nu han faktisk var den bedste. Dommeren så også oprigtigt ked ud af det over det.
Jeg synes nu at det er godt at dommerene også ser på temperamentet (selvom at det kan være helt anderledes end lige på dagen, det ved jeg godt), og lader det indgå i den samlede bedømmelse af katten :ok:

Det er muligt, han var sur - men det er altså et fantastisk billede alligevel:

[QUOTE=Theomilou;977800]Ja det var lidt ærgeligt at han blev så vred over legetøjet, når nu han faktisk var den bedste. Dommeren så også oprigtigt ked ud af det over det.
Jeg synes nu at det er godt at dommerene også ser på temperamentet (selvom at det kan være helt anderledes end lige på dagen, det ved jeg godt), og lader det indgå i den samlede bedømmelse af katten :ok:[/QUOTE]

Ja, det var ærgerligt, men helt fair.
På det tidspunkt havde hun heller ikke set andre hankatte, så hvis hun havde valgt ham, kunne hun risikere at blive “nødt til” at sende ham i panelet - og det ville ikke være heldigt med en kat i det humør :wink:

Undskyld, men der var jeg altså nær faldet af stolen af grin…

Eller nogle kanon gode billeder! :smiley:

[QUOTE=galath;977855]Det er muligt, han var sur - men det er altså et fantastisk billede alligevel:

[/QUOTE]

Jeg synes også han bare er LÆKKER på det her billede, en rigtig Arrogant Cat :slight_smile:

[QUOTE=LoanS;977964]Undskyld, men der var jeg altså nær faldet af stolen af grin…

Eller nogle kanon gode billeder! :D[/QUOTE]

Jeg grinede osse bare, så min bedre halvdel spurgte hvad der nu var SÅ sjovt :smiley: