Fra vildbasse til smuk prinsesse - Frigg

Her ser i Frigg, som hun så ud da jeg fangede hende

Her ser I Frigg i hesteboksen, hvor killingerne boede i ca. 3 uger

og her ser I Frigg som hun ser ud i dag…

Er hun ikke bare blevet en SMUK prinsesse? Det synes jeg i hvert fald :wehuu::wehuu::wehuu:

Vi tog en masse billeder af Frigg og Freja - og det er ikke så let, for de vil bestemt ikke sidde stille -høhø Nikolaj har kun lige givet mig det her indtil videre, men jeg kunne ikke vente med at vise jer vores smukke prinsesse Frigg

Ajjj … hun er altså blevet en smuk basse-prinsesse :wehuu:

Smukt rundt hoved og tæt pels (ser den ud til … ?) … det bliver ikke meget bedre :rock:

Hun var godt nok nusser som killing :hjerte:
Og meget smuk som voksen :wehuu:

Nååååååå søde Frigg musen :wehuu: Hun er bare SÅ dejlig :inlove:

Åååh så smuk…overvejer du ikke at udstille hende som huskat ?

Novra, hvor er hun lækker at se på! Lyser af ro og selvtillid! Godt gået, Hanne, Frigg og søsteren vil garanteret charmere nogle helt optimale nye katte’slaver’ :wink:
Dejlig at skue er hun -love

Hvor er hun da bare fin og smuk :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor har du gjort et stort arbejde med de killinger - de er jo blevet fantastisk smukke.

Giv dig selv et klap på skulderen og du får lige en krammer af mig

:knuser:

[quote=Skattekat;130575]Ajjj … hun er altså blevet en smuk basse-prinsesse :wehuu:

Smukt rundt hoved og tæt pels (ser den ud til … ?) … det bliver ikke meget bedre :rock:[/quote]
Ja hun har en super lækker pels, den er simpelthen SÅ blød og tæt. Sookie har den helt rigtige birma silkebløde pels…men Friggs er endnu dejligere at have i fingrene. Det er faktisk den perfekte korthårspels, hvis man spørger mig :slight_smile:

Jo, det ville jeg rigtig gerne, det var planen næsten fra jeg havde set hende første gang. Desværre er hendes temperament ikke til det. Hun er den største puttetrold og følger mig rundt i huset for hun elsker menneskekontakt, men hun bryder sig ikke om at man holder hende fast og slet ikke hvis det er fremmede og hun giver ikke op før hun er kommet fri…jeg arbejder på det med klikkertræning, men tror aldrig jeg kan få den del af “vildkatten” ud af hende desværre.

[quote=MiSi;130645]Novra, hvor er hun lækker at se på! Lyser af ro og selvtillid! Godt gået, Hanne, Frigg og søsteren vil garanteret charmere nogle helt optimale nye katte’slaver’ :wink:
Dejlig at skue er hun -love[/quote]

Mange tak. Ja, vi må se. De henvendelser vi har haft har ikke været de rigtige og det skal være de HELT rigtige (de fleste af dem kunne jeg ikke være sikre på ville holde dem som indekatte og det vil jeg have). Så lige nu må vi se hvad der sker med mine opdrætsplaner. Stopper jeg opdrættet i år, så bliver Frigg og Freja her indtil de falder døde om og så må opdrættet vente…jeg er jo heldigvis ung, så jeg når det nok, for det skal da ikke være nogen hemmelighed at de to tøser er kommet bragende ind i vores liv med kæmpe træsko på og har sat store aftryk i vores hjerter :slight_smile:

:hjerte:Årh hvor er hun smuk:hjerte: - hun minder sådan om min gamle huskat. Helt samme farver:wehuu:

Hvor er hun blevet smuk :wehuu:

:hjerte::hjerte:

Dejlige billeder, både fra hun var killing og nu, hvor hun bare ser så tryg og smuk ud.

:inlove:

JO, hun er helt bedårende smuk :hjerte:
MEGET MEGET MEGET SMUK :wehuu:
Man kan godt se pelsen er som du beskriver…man får lyst til at sige pruttelyde ned i den :tihi:

Hvor er hun dog blevet meget meget smuk. Mit hjerte smelter simpelthen, når jeg ser blå katte :wehuu:

hvor er hun dog smuk :wehuu:

Den der hvide charmeplet på den ene overlæbe får mig da til at smelte helt :love: suuk

Jeg tilslutter mig ubetinget resten af fanskaren til din dejlige mis :wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er en meget smuk kat…men…en prinsesse skal da ha’ krone på -høhø

Nååååååååå ej hvor er det godt lavet Felis

Hvor er hun skøøøøn! :hjerte: er helt vild med hendes “sokker” :wehuu:

Hun er da også en rigtig skønhedsprinsesse :wehuu: Med smukke kloge øjne -love