Frække Thomas

Har været ude og jage ham ned - det tog lang tid, for han blev ved med at komme hen for “Helle jager mig da aldrig væk… så hun kalder nok”.

Se hvor fræk han er - går rundt oppe PÅ løbegården. SUK!

Der vil vi også op!!

NEJ I vil ikke! Altså:høhø:

Frækkert :wehuu: hvor ser han dejlig ud.
Kommer du til Billund d. 26. eller 27. såhusk lige på du skal komme hen i hittekattestanden og få en nullerputseng til fræksakken…han er jo en Simba…no. 15 i rækken :tihi::pote:

Den vil vi gerne have til gode - for der er Helle da til World Dog show:-) Forræder! jeg ved det godt, men jeg skal se på en hunderace, der næsten er en kat:-) hehe

Jeg var endda ude og “kaste vand” på ham for at få ham ned, og det synes han bare var dejligt - og nu sidder han der igen!

jeg gir op… Der skal alligevel nyt hegn på… SUK

Han vil jo blot ind til sin kæreste :wehuu:…så hjælper vand ikke en dyt :rock:

Tre dråber i mit glas gjorde i hvert tilfælde ingen forskel:-)

Han slikkede dem bare og kom hen lige så glad og sagde HEEEJ HELLE!

Han har lige haft en brækket hale, men han ser heldigvis fin ud igen. Tror det var en bil… Det er jo den daglige fare ved at gå fri her… Desværre

:høhø::høhø::høhø:

Hvor er ham bare dejlig fræk og lækker :hjerte:

Ham har da set Karlsson på taget - og tænk på den dejlige udsigt ham har oppe fra toppen af verden.

:tihi:

Dejlige frække Thomas, pas på Helle, du bliver gråhåret før tid.
De to misundelige labaner der kigger op er altså heller ikke til at stå for.
Knus Elin

Haha…!! Det er netop dérfor man elsker katte… De har helt deres egen vilje!

Denne her må du da lige uddybe… :stuck_out_tongue: Hvad er det for en race?

[quote=Barky;387796]Haha…!! Det er netop dérfor man elsker katte… De har helt deres egen vilje!

Denne her må du da lige uddybe… :stuck_out_tongue: Hvad er det for en race?[/quote]

Jeg gætter på, at det er min yndlingsrace - basenji :thumbup:

Har jeg vundet noget? :tihi:

[quote=lenschow;387549]Har været ude og jage ham ned - det tog lang tid, for han blev ved med at komme hen for “Helle jager mig da aldrig væk… så hun kalder nok”.

Se hvor fræk han er - går rundt oppe PÅ løbegården. SUK![/quote]

Frække, dejlige kong Thomas - han vil da have frit udsyn til sit kongedømme.

:yatta::yatta::yatta::yatta:

Han er godt nok modig ham Thomas :uha::inlove:

Ja det er en basenji:-)

Glæder mig til, at se hvilken race det er,- for burmeseren har jo tilnavnet “hundekatten”, så det er spændene hvad “kattehunden” er for en størrelse ?:tihi:

cats og Conni

Det er en burmeser med længere ben:-) haha

Nej det er denne her

http://www.breederretriever.com/photopost/data/559/medium/basenji_pup.jpg

Og det er naturligvis en hund på alle måder - jeg joker blot med, at de beskrives som katteagtige i bøgerne:-)

De er søde forresten - en meget speciel hund, men dog en hund - ikke raketvidenskab at eje:-)

Nåååå, den ser utrolig kær ud, og med " rigeligt" skiind:wehuu:

Standarden passer iikke helt på burmeseren, ialtfald ikke på mit ideal:høhø::høhø::høhø:

Cats og Conni