Fraklip fra dagens fotosession

Jaja… Der måtte jo være nogen som bare blev sjove eller underlige. :høhø:

Først må jeg hellere bekende at jeg er dyremishandler :surrender1:

Truslen om vold får Teddy til at fortrække…

Så Scar tager stødet!

Og så bliver der lige tigget om godbidder…
Eller… Tigget og tigget…
Skrålet! :uha:

Og ja… Han er bare en stor killing… :stuck_out_tongue:

Og til det perfekte billede, kan det jo ske at “nogen” mænger sig. :dokdok:

“Foto af mig???”

“Sådan her?”

Og Onkel Arthur kan skam også… :tihi:

HOOOP!

“Prøv nu lige at holde dig væk kat!”

Meeeen… Jeg fik også nogen virkelig søde fællesbilleder… :hjerte:
Især med Onkel og Nevø… Teddy gad ikke rigtig det pjat!

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ja jeg ved godt hvilke jeg ville vælge til væggen :lol: og det blev ikke fra den anden tråd :wink: Jamen så sjove de er :smiley:

3 billeder kan jeg se…men de tekster under gad jeg alså godt at kunne se alle billederne
smukke modeller

Jeg elsker også fraklips billederne! Så kan man rigtig se hvordan det foregår og såen… G
At det ikke altid er lige nemt.

[QUOTE=haneben;888277]3 billeder kan jeg se…men de tekster under gad jeg alså godt at kunne se alle billederne
smukke modeller[/QUOTE]

Prøv at opdatere tråden… Nogen af billederne driller lidt.

nu kan jeg se 9…ej hvor er dem jeg kan se gode…HOOOOP genialt billed

Jeg elsker lidt skæve motiver og derfor bestiller jeg som regel også i hvert fald ét lidt anderledes, når jeg får taget billeder hos Susanne :slight_smile:

De viser meget godt, hvor svært det kan være at styre sådan en fotosession - og ikke mindst, at det er levende væsener, der bliver taget billeder af. Jeg glæder mig, til jeg har noget, Camilla kan få lov at hygge sig med :smiley:

:lol::lol:

Nøj, det er mange sjove… :klapper:

Og også mange rigtig gode…
Scar og hans onkel!! :wehuu::wehuu:

SUUUPER gode billeder. Der er sjæl og attitude med :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg er helt vild med fraklipsbillederne. Der får man kattenes personlighed at se. Jeg klukkede af grin over billedet, hvor Scar laver en photobomb…:klapper:

Hahaha hvor er der mange skønne! Photobomb… ja… her tror jeg der ville være ert lille brunt fjæs med i forgrunden på en del billeder…

Og ALTSÅ Kimilla… SKAL du dog ikke snart en tur til Jylland?!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;888382]Hahaha hvor er der mange skønne! Photobomb… ja… her tror jeg der ville være ert lille brunt fjæs med i forgrunden på en del billeder…

Og ALTSÅ Kimilla… SKAL du dog ikke snart en tur til Jylland?![/QUOTE]

Pas på hvad du ønsker, er ved at kigge på mulighederne! :wink:

JAAAAAAAAAA :slight_smile:

Nu er Kimilla jo også blevet “testet” i KAT IV… :høhø:

Lige nøjagtig den kategori har vi dælme også manglet længe i hendes flotte gallerier :wink:

Gode billeder…sjove billeder…og smukke katte. :wehuu:

Fantastisk - tak for godt grin. Det er da super gode og sjove billeder, og gruppebillederne er smadder søde…

FEEEEEEEDE billeder :ok: :tihi:

Hvor er de bare skønne:love2:

Og det er dejligt at se “fraklip”,jeg har undret mig over alle de pæne kattebilleder,for sådan ser mine jo aldrig ud:tihi:

Tine

SuperSkønneFede billeder! & ifølge mig, løber dette med førstepladsen :smelter:

Ja, det er jo en smagssag… men de her billeder er IMO federe end den “pæne” tråd :slight_smile: … de andre bliver jo næsten kedelige/for pæne-agtige når man har kigget her :smiley: