Frank Sachs en sprællemand

Mira har forsøgt at tage nogle gode billeder af Frank. :slightly_smiling_face: De er i hvert fald sjove :laughing: :heart_eyes:

Altid noget at fortælle…

:laughing:

Næsten i mål…

SUK!

Anden lokation hjælper ikke alverden :crazy_face:

31 Likes

:joy: seriøst hatten af for jer med Oriental og siameser ect! At i overhoved får taget billeder af dem, jeg syntes baby bimser kan drille men det er vand ved siden af de nævnte racer :see_no_evil:

2 Likes

Ja i oplevede jo selv Hildi på slap line :laughing: Men der er jo også en grund til vi har flest sove-billeder :crazy_face:

3 Likes

Men i hele det foto halløj, blev der to ret gode billeder af ham :heart_eyes_cat:

Han er en pæn bette kat, når jeg selv skal sige det :heart:

19 Likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

:blomst: :flojte: :inlove:

4 Likes

Jeg syntes nu der er mere end 2 gode billeder af ham, men jeg elsker også de billeder, hvor han viser han er en killing med gang i, altså lige indtil batteriet trænger til en genopladning, som det ser ud til på det sidste af de første :tihi:
Men dejlig ser han ud på dem alle sammen :inlove:

1 Like

Hvem er ejer af den dejlige killing ? :two_hearts:

?

Det gør jeg :blush:

1 Like

Hvem ellers … :klappe:

1 Like

Nu har jeg så forsøgt mig… :rolleyes: Sprællemand er ret rammende :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

Han sidder relativt pænt :ok:

Smiil :crazy_face: og det gjorde han så :laughing:

De to mest vellignende ud af 50+ men det var sjovt :ok:

22 Likes

Han er altså fin ham sprællemanden :heart_eyes:

1 Like

Han er i hvert fald sød! :wink: Hans ører sidder alt for højt, så jeg håber han gror sig en bredere top. Øjenfarven er typisk chokolademasket :roll_eyes: Men hvis han bare er sød, så går det nok alt sammen :blush:

3 Likes

Vi håber han bare er lidt off nu og bliver en smuk teenager :sweat_smile::see_no_evil:

Åhh hvor er han kær :smelter:

Nå men det er godt der hele tiden fødes nye lækre siamesere, så kan jeg vel også snart få en :smirk: russertøsen ligger ved Lars ben :roll_eyes:

19 Likes

Måske når engang du laver en blå? Som også er blå ved nærmere eftersyn :stuck_out_tongue:

3 Likes

Du har da vist fået udsovet :wink::smile:

2 Likes

Jeg smiler kun lidt. Næsten uden lyd.

I det mindste er jeg ikke blå i hovedet :lol:

1 Like

:rolleyes:

1 Like