Frank Sachs en sprællemand


Han fik aller nådigst lov at ligge ved Sugieh i formiddag… det plejer at tage max 0.5 minut, så kan han ikke lade være at drille længere :smile:

19 Synes om

Han er ser skøn og ballade ud, han Frank. :grin: Jeg tror, at han ville passe godt ind her! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om


Jeg havde en pæn yocca palme… nu er den på vej til nærmest at blive en trævl :face_with_raised_eyebrow: Men på et tidspunkt bliver han trods alt færdig med at skifte tænder :laughing:

12 Synes om

Min yuccapalme lignede en kam I enden af alle blade da kuldet var hjemme …møgunger


Hvordan laver man en indhegning til Frank?
Jo… man giver ham sele på, placerer ham på fliser og lægger en ring af grus omkring ham.
Selen er kropslammer og hans små sarte poter tåler ikke at betræde perlegrus :joy::joy::joy:

13 Synes om

Det er muligt han er en sprællemand, men han er dælme også en dejlig dreng. :hjerte:
Frank har i dag fået sin første chip, så han kan gå sammen med sin Mor uden jeg skal være bange for en yderst uhensigtsmæssig parring. :blegne:
Men den søde og glade dreng fik lagt chippen i lokalbedøvelse. :respekt: Ikke et kny… nå jo, det var stadig ikke muligt at lytte på hjerte og lunger, Frank spandt og slog krøller for at blive kælet af den søde mand :hjertehop:
Det er godt nok skammelig at han ikke er bedre typet, for det temperament burde ligge i mange fremtidige kuld :hjerte:

12 Synes om


Ja ja frøer er også søde :crazy_face::heart:

12 Synes om

Jeg aner nærmest intet om din race - hvad vil du gerne have anderledes på ham? :slight_smile:

1 Synes om

Hans ører sidder for højt på hovedet og baserne kunne godt være bredere :slight_smile: i småtingsafdelingen er en lidt bedre øjenfarve, men de er bare generelt bedst på brunmaskede. Siam skal score højt på de ting, så alt i alt er han ikke skide god en show-mis.
Hale har jeg for en gangs skyld fået :+1:t2: ikke også @anne_p :smile: og hans profil er også ret fin :slight_smile:

2 Synes om


Se det her er stort! Et nej accepteres, dog en smule demonstrativt :smile:

18 Synes om

Hehe, han ligner en der har fået nej til at gå på bordet :wink:

1 Synes om

Hvordan kan du dog få den tanke :face_with_monocle: :joy::joy::joy:
Spørger du Frank, havde det intet med bordet at gøre… nej den læderstrop på min powerbank skulle redes fra at falde ned, eller nowet :smile:

3 Synes om

Frank er ligeså cool og god en dreng på show som sin bedstefar :heart:
Han er lidt frø men meget flydende.
Han vil gerne snakke med hænderne og så er mit mål nået :heart:

18 Synes om

Når man er så bisset at ens mor IKKE gider at putte tæt… men alligevel kommer afsted med en sniger :smile:

14 Synes om

Nu har jeg købt nogle hundestænger med kylling. Det er et hit👍
De kan kyles og angribes, men bedst af alt tygges og ædes :grin:

11 Synes om

Uden billedet - taget ud af kontekst … så er det en riiiimelig foruroligende tekst :hoho:

1 Synes om

Pjat med dig :lol:

2 Synes om

Når man er en omsorgssvigtet lille dreng. Mor har ikke tid længere og Tante Sugieh vil slå… så er det godt med en armhule undet tæppet :blush:

19 Synes om

Hvor er det hårdt at være en Sprællemand :wink:
Så sød han ser ud når han ligger der og putter.

1 Synes om

Jeg har sagt det i omegnen af 739 gange… Luk nu den toilettaske og lad være med at have ting til at flyde…
Frank kan bare IKKE lade være med liiiiige at skulle undersøge… :joy:

19 Synes om